klarabieber

Alla inlägg under juli 2011

Av klara bieber - 28 juli 2011 19:59

hejhej jag tänkte bara säga att jag är med i en tävling på http://perssoneemma.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-iphoneipod-skal-fran-appleska.html#comment och tävlar om ett iphone skal jag valde det här   fint va?  ;)

jag skulle älska att vinna det här skalet och det skulle verkligen pigga upp mig :) men herrå//klara<33

Av klara bieber - 28 juli 2011 13:59

hejhej bloggen idag ska jag på ''kalas'' hos min kusin som fyller idag :) men tidigare idag hände en underbar grej jag väntat på 7kt länge att det ska hända säger nt vad x'D men iaf så kmr jag kanske nt blogga så mkt idag :/ men jag kmr inte ha tillgång till nån data nå mer sen men det kanske blir ett kort inlägg i kväll elr nå   me puss //klara <3

Av klara bieber - 26 juli 2011 17:31

hejhej nu är det tävling och i den här tävlingen ska man fixa hår / smink det finaste man kan och det ska fortfarande vara du    x'D men man vinner nt nåt speciellt utan man vinner att jag skriver nåt om din blogg elr nåt annat det bestämmer ni för vissa som kan vara med har ju nt blogg men man gör så här 1.sminka dig och fixa håret 2.kommentera det här inlägget att du är med och skriv ditt bloggnamn/mailadress 3.lägg ut en bild på din blogg elr på en väns blogg och skriv lite om tävlingen i inlägget på eran blogg så jag kan se vilken sminkning som vinner kram klara <3

Av klara bieber - 26 juli 2011 11:12

hejhej bloggen idag har jag nt gjort så mkt det blir nog bara en slappdag :) för jag är så trött x'D men jag kan väl ändå lägga in en bild på hur jag ser ut just nu :)

  nt världens bästa bild men ändå :)   hehe herrå//klara :)<333

Av klara bieber - 25 juli 2011 21:02

hejhej igen idag har jag nt gjort så mkt elr joo beställt ett par vampyrtänder från en hemsida som man sätter fast tyyp x'D och tack för dom söta kommentarerna :* :D

jag har redan fått 7läsare än så länge :) hihi *HAPPY ME* men jag kmr även blogga på min andra blogg lite grann :) hihi men iaf så hoppas jag att ni gillar bloggen och sånt :) herrå :*<33

Av klara bieber - 25 juli 2011 13:40

hejj hejj alla bloggläsare det här är min nya blogg men iaf jag heter klara och är 11år och älskar justin bieber så det kmr bli mkt prat om honom och vad jag göra på dagarna och sånt  hehe men jag ska försöka blogga så mkt jag kan jag är ganska upptagen och sånt ofta och jag har en till blogg som heter klarafrank.blogg.se så chekka gärna den också men jag hoppas att ni tkr om bloggen och sprider och kommenterar och sånt men herrå     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards