klarabieber

Alla inlägg under juli 2012

Av klara bieber - 29 juli 2012 23:43

Hej alla söta bloggläsare <3 just nu är jag ju som sagt i turkiet och har varit här i några dagar , sorry att jag inte har bloggat men jag är ju på semster och då sitter jag inte direkt vid datan hela dagarna , men jag har det jättebra här och sånt , ha det bäst , puss!

 

Av klara bieber - 26 juli 2012 01:48

Om tio minuter så ska vi börja åka till arlanda :D niceeeeeeeeee! <3

  (bild från google)

Av klara bieber - 25 juli 2012 23:24

hahaahahahhaha ehm ja , stillbilden såg ju lite .... konstig ut :p

här är länken iaf : http://www.nazar.se/world

Av klara bieber - 25 juli 2012 14:46

Hej alla söta bloggläsare! Idag har jag varit i Valbo och handlat lite och när jag kom hem så badade jag i poolen, igår så packade jag åt Saga och knäppte kort till tidningen , hahaahah xD

Men just nu så sitter jag och myser med min jättemjuka rosa filt som pappa köpte till mig igår :D så gosig är den!

I natt så åker jag till arlanda och kl.6.00 (tror jag) åker planet till turkiet :D så otroligt skönt!

Heh , men nu ska jag väl fortsätta mysa med min filt , eller så går jag ut , pusspuss :*

 

Av klara bieber - 25 juli 2012 00:12

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/07/24/8311127-lottar-ut-annu-ett-par-jeffrey-campbell-skor/#kommentarer

Nu har Simon en till tävling där man kan vinna ett par Jeffrey Campbell skor , hoppas man har mer tur den här gången då :)

Av klara bieber - 24 juli 2012 11:53

Nu har jag packat helt klart , resväskan blev proppfull , haha! Jag åker ju imorgon i övermorgon! sjukt skönt det ska bli , jag skulle egentligen ha packat igår men efter det tråkigaste som hände och jag fick nästan ett astmaanfall var jag tvungen att ta det lugnt...:(

 

Av klara bieber - 23 juli 2012 19:16

Förlåt men jag har inte bloggat idag för min kaninunge bullen har dött , kanske inte bloggar imorgon heller , förlåt :'(

Av klara bieber - 23 juli 2012 10:59

Hej alla söta läsare , förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid , jag packade igår kväll och på dagen så var jag mest hemma hos farmor och sånt! nu är det bara ungefär två och en halv dagar kvar till jag åker till arlanda och sen turkiet :D wiiiiiie! verkligen sjukt roligt! jo btw , ni kanske vill ha länk till hotellet jag ska åka till så här får ni det : http://www.nazar.se/world :D Jag lovar inget men det kanske blir ett videoinlägg senare , puss :*

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards