klarabieber

Alla inlägg under juli 2012

Av klara bieber - 9 juli 2012 15:11

Ni borde verkligen chekka in Emelies fina blogg ! jag läser den själv varje dag ! så klicka in på hennes blogg , det är verkligen värt det! och dessutom har hon en jättebra tävling där man kan vinna en sminkväska så missa inte den ;)

http://gvlesbrud.blogg.se/ <3

Av klara bieber - 7 juli 2012 11:48

Hej alla underbara, jag är ledsen för sämst uppdatering , men jag ska ha en bloggpaus i typ en vecka , men sen kommer jag tillbaka , aja puss!<3


Av klara bieber - 6 juli 2012 12:42

Förlåt men jag kommer nt orka blogga idag , är skitledsen för att jag inte fick nån biljett till bieber-konserten, kalla mig töntig eller vad ni vill men om man har älskat nån så otroligt jävla mycket i 3år och väntat på att han ska komma också hinner man inte få tag på nån biljett så blir man jävligt besviken , tro mig ... men hej då ...


Av klara bieber - 4 juli 2012 07:28

Hej alla underbara bloggläsare<3 Snart ska jag som sagt till Grönan , ååååh fett niceeeeeee! heh , just nu sitter jag här i soffan med Saga och hon läser det jag skriver , hih ^^ men bussen vi ska åka med går typ halv nio så vi fick gå upp skittidigt xD jag brukar i vanligt fall sova till 11-12 på morgonen/dagen xD Gissa om jag ska åka mycket karuseller? ;) hih , men nu ska jag äta frutkost , puss :*

 


Av klara bieber - 3 juli 2012 21:54

Hej alla underbara bloggläsare<3 snart ska jag gå och lägga mig för jag ska upp kl 7.00 imorgon xD haha är verkligen inte någon morgonmänniska men jag ska ju till grönalund så , men puss :*

 

Av klara bieber - 3 juli 2012 11:06

Hej alla underbara<3 idag ska jag nog inte göra så jättemycket , sola lite på balkongen , gosa med min kaninbebis bullen! hih , den är så myyyyysig! och imorgon blir det gröna lund :DDDDDD hih ! fast jag måste gå upp kl 7.00 på morgonen :s men det äre lätt värt! men nu ska jag fortsätta titta på söta bikinisar på internet , puss! :*

  Gammal bild :p

Av klara bieber - 2 juli 2012 23:58

Jag ska snart gå och lägga mig , så godnatt!<3

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards