klarabieber

Alla inlägg under juli 2012

Av klara bieber - 21 juli 2012 09:38

Hej alla söta läsare♥ Igår var jag ju som sagt med Nikita , vi knäppte kort och åkte till fjärran och badade men det va nån unge som hade skitit i en av poolerna (euuuuuuuuuuw) så bara två pooler var öppna , men iaf det var ju kul! jag var dessutom tvungen att klippa mina långa naglar för dom gick av , åÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH :( damp.se! men idag blev jag väckt av saga som skrek att kaninerna hade tagit sig ur buren och skuttade på balkongen , tänk om dom hade ramlat ner eller en fågel hade tagit dom , åh mina bebisar! ska nog bara ta det lugnt och sånt idag! snart ska jag ut på gräsmattan och äta jordgubbar med mamma , saga , sagas kanin och min kaninbebis bullen! ^^ hih , men ha det bra , puss! :*

 

.

Av klara bieber - 20 juli 2012 10:24

Hej alla söta läsare<3 idag ska jag vara med nikita så det blir nog inte så mycket inlägg så ni vet , puss :*


Av klara bieber - 19 juli 2012 20:21

Om 6 dagar så hr jag haft bloggen i ett år , känns inte som det , heh :)

Av klara bieber - 19 juli 2012 14:18

 

♥ Att det bara är en vecka kvar till jag åker till Turkiet! :D

♥ Att jag snart fyller år !:D

 

♥ Att det nästan regnar/är dålit väder varje dag :s

♥ Att mina naglar är ofräscha och omålade just nu :s

Av klara bieber - 19 juli 2012 14:12

Det här måste vara bland det sötaste jag har sett , åh vilken söööt , ge mig! ^^♥  

Av klara bieber - 19 juli 2012 14:06

Idag tänkte jag tipsa om Justin Biebers parfym Someday , den luktar sjukt gott , själv har jag den inte men jag har önskat mig den i present!♥

 

Av klara bieber - 19 juli 2012 13:51

Hej alla söta bloggläsare♥ Idag så vaknade jag ca 12.20 , haha ! Det är ju inte så fint väder idag så jag blir nog inne , men just nu ligger jag i soffan och myser med min justin bieber filt ^^ mysiiiigt ! och idag är det bara en vecka kvar tills jag åker utomlands , wiiiiie! haha , jag är iaf sjukt seg idag , det beror nog på det tråkiga vädret , jag ska nog mysa och titta på film mest idag , det är alltid lika mysigt♥ men ni får ha det så bra , puss!♥

   Jag just nu , haha satt en smiley där för ser (är) skittrött ut! ;)

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards