klarabieber

Alla inlägg under januari 2012

Av klara bieber - 31 januari 2012 18:51

Hej alla sötnosar<3 förlåt för världens sämsta uppdatering men jag är faktiskt sjuk...och på fredag ska jag åka till doktorn igen :/ men aja...just nu står mamma och gör varma mackor ^^ MUMS! haha och ja jag är hungrig ;) hehe men för några dagar sen kom mina fina shorts :D and i love them<3 nu saknas bara skjortan sen så har jag den perfekta sommaroutfiten ^^ men jag gör inget särskilt just nu jag bara chillar :) men ska snart göra en ny header :D så det blir lite finare här i bloggen...men här kommer en ''drömoutfit'' jag skulle älska att ha på mig men jag kommer iaf börja med det och jag kommer ibland lägga ut kläder jag vill ha osånt :p

I LOVE IT!<3

naw min lilla älskling<3     

Av klara bieber - 28 januari 2012 13:00

Hej alla fina!discot igår va ju nice ^^ men iaf jag har gjort en ny design,vad tycks...hope you like it!<3 ska spela sims 3 nu puss!<3

Av klara bieber - 28 januari 2012 12:00

Japp är med i en tävling hos Alexandra igen :p va med du också http://vadfanskajagheta.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-vaska-skor-osv-2/#comment åh jag vill så sjukt gärna vinna ^^

haha puss :*

Av klara bieber - 27 januari 2012 07:10

Tjobre alla,idag äre disco så kommer nt blogga nåt idag men ha det bra,puss jo rätt svar va Avril :)

<--och bilden är från musikvideon Smile--  http://www.youtube.com/watch?v=PwGNh_rHF7U&feature=related <---diggar låten också ;)

Av klara bieber - 26 januari 2012 17:25

Hej alla sorry för dålig uppdatering men har inte varit så glad dom senaste dagarna för det första har jag spytt och igår dog akex(världens bästa hund) av hjärnblödning...och nej jag skojar inte!men iallafall imorn ska jag gå iskolan och på kvällen äre disco ^^ vi har det några gånger per år för mellanstdiet i vår skola...det är kändistema den här gången,man ska alltså klä ut sig till en kändis,jag visste direkt vem jag skulle klä ut mig till...det blev min favorit av alla tjejkändisar!kan ni gissa vem det är?;)

<---kanske inte så jättesvårt men vinnaren får iallafall en länkning,puss!<3     

Av klara bieber - 24 januari 2012 07:53

sorry för rubriken >.< men jag har iaf spytt inatt och magen gör förjävla ont býebye

?

Av klara bieber - 24 januari 2012 07:45

http://www.youtube.com/watch?v=jZ0hROJ6I3s&context=C3d189f0ADOEgsToPDskJ5Z82fn0nce1e4CvwoTz6X vad pratar den här tanten om egentligen?Kissie har ingen ''framtid''? jag kan förstå att hon har nåt emot Natti för hon provecerar så sjukt mycket och klankar ner på andra för att själv må bra?och bilden hon tog fram på Kissie var ju jättegammal?!? ah hon vet helt enkelt inte vad hon pratar om för själv var hon inte så smickrande...unga människor har lika mycket rätt att få respekt som ''vuxna'' också,så hon kan ju inte komma långt med den där konstiga videon

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards