klarabieber

Alla inlägg under november 2012

Av klara bieber - 12 november 2012 17:41

Hej alla söta bloggläsare  

Just nu så sitter jag i soffan och äter glass och myser med Lakritz och har på mig mina jättegosiga tofflor jag köpte häromdagen, haha sötaste och knäppaste katten, han ser fett sugen ut på min glass och på natten hoppar han upp och biter en i tårna så jag sover med mina tofflor hahahaha!

Idag mår jag inte nå bra och jag har varit och tittat upp det för jag har mått dåligt i mer än en vecka och dom sa att det var av sprutan jag tog i måndags förra veckan och att det kunde vara ganska länge, men jag har tagit hem lite läxor jag kan göra! min lillasyster är även jätteförkyld så jag har fått ont i halsen också, suck.........

Men jag har fixat mitt rum lite och rensat bland mina saker, haha blev jättetomt kändes det som!

Jag ska snart ta en varm och skön dusch.

Inatt vaknade jag typ 5gånger för mitt huvud gör så jävla ont, huvudvärk är bland det värsta som finns.

Jag gick upp skittidigt idag också eftersom jag hade sån sjuk huvudvärk, så gissa om jag är trött nu...

Orkar tyvärr inte skriva mer nu, ha det bra alla sötisar PUSS!   

  haha fett farlig, nerå sötaste!<3

 

 

Av klara bieber - 5 november 2012 22:42

  Diana Eriksson  

Världens bästa!

Ända sen vi lärde känna varandra har du funnits här för mig, vad jag än varit ledsen över.

Och du förstår alltid så bra, och därför är du en av dom första personerna som får veta om jag är ledsen över nånting.

Det kan vara vad som helst, typ som när min hamster blev sjuk, du fanns verkligen där för mig och stöttade mig.

Det är inte bara det som gör dig så underbar, utan det är att du verkligen bryr dig om hur jag mår.

Det är så skönt för varje gång jag blir ledsen vet jag att jag har någon att prata med.

Ord kan inte beskriva hur glad jag är för varje gång du har hjälpt mig.

Du är som en storesyster för mig, en storesyster som alltid finns här.

På bara en ganska kort tid har du blivit en av dom bästa människorna jag har träffat och någonsin kommer träffa.

Du är värd mer än guld och jag älskar dig nå extremt obeskrivligt mycket hjärtat!   

    DAMN, dåligt snygga!



Av klara bieber - 4 november 2012 15:40

1. Jag tvättar alltid mina händer i kallt vatten för jag tycker det känns fräschare.

2. Jag har ÄLSKAT Justin Bieber sen slutet av 2008.

3. Jag älskar Pretty little liars och jag har sett alla säsonger.

4. Jag HATAR när någon tittar på mig när jag gråter.

5. Jag ÄLSKAR choklad.

6. Jag tycker kinamat är så sjukt gott.

7. Jag älskar att sjunga.

8. Jag vill jobba som makeup-artist när jag blir stor.

9. Jag ska gå på Justin Biebers konsert i Norge nästa år.

10. Jag har sju kaniner tre hamstrar och en katt.

     

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards