klarabieber

Alla inlägg under oktober 2011

Av klara bieber - 31 oktober 2011 23:35

tjoobre alla läsare idag har jag ritat mer teckningar om man räknar med alla jag gjort idag och igår är det sammanlagt 17st herregud hur har jag orkat?;o aja jag är fortfarande förkyld dumma förkylning :( men jag överlever tycker bara det är lite tråkigt att vara sjuk på lovet men då vet man att man inte missar nåt i skolan iallafall :) men annars har jag pappa och saga varit och handlat på lidl ;) aja nu ska jag spela lite sims 3 pets det är ju för roligt och det är ännu roligare nu när man kan ha husdjur ;)

 fina hästar...

glassbil<3

hund<3

sött<3

^.^

gulligt<3

enhörningar<3...

   

   

   

      

   

    


Av klara bieber - 31 oktober 2011 11:37

tone gör mig alltid glad så gå in på hennes blogg : http://stigsdotter.bloggplatsen.se/ :*

Av klara bieber - 31 oktober 2011 10:50

hejsan alla sötnosar jag vaknade nyss kunde inte somna om för jag är jättekrasslig i halsen idag :(<3 aja så det blir väl mest vila och rita dom jag inte hade tid med igår!<3 men har chattat med tone älskar dig gumman och finns alltid det vet du!<3 aja jag tänkte iaf fixa den nya designen nu så uppdaterar när den är klar puss!

IDAG FYLLER MAMMA ÅR GRATTIS!<3älskar dig mamma<3

 

Av klara bieber - 30 oktober 2011 23:56

hejsan alla bloggläsare just nu har jag deppat ett tag över det där med sunny(min ängel-kaninbebis) som dog för ett tag sen asså jag tog det så jävla hårt och det känns fortfarande som en sten inom mig som bara ligger där,ni kanske intne förstår ni kanske tycker gå vidare det är bara en kanin liksom men hon är mer än så hon va min bästa vän vi visste att det va nå fel med henne när hon föddes det var ett av skälen till att jag valde henne för jag trodde det fanns hopp men precis när jag trodde hon va okej igen dog hon så jävla jobbigt :'( aja men iaf så idag har jag tillbringat dagen med att rita och vila har fortfarande feber :/ men här kommer några bilder jag ritade!<3

Kissie<3

Matilda Hibner<3

Foki<3

jag och Sunny hon va underbar är underbar och kommer alltid vara underbar!<3

Alva Axelsson<3

Julia Wiberg<3     

men puss!

 

       

Av klara bieber - 29 oktober 2011 23:08

jag är fortfarande förkyld nästan ännu mer än igår så behöver sömn puss!♥

  bild från i somras på semlan love you honey!♥

  jag kommer alltid älska dig!♥

  mammas naglar som jag målade här om dan blev ganska nöjd vad tycker ni?♥

  bild på mig för nån dag sen :P

 

Av klara bieber - 29 oktober 2011 18:45

hejsan nu har jag tagit bort hårfärgen och på aftonbladet läste jag det här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13848993.ab jag blir så jävla trött på dårarna som gör det där :'( stackars djur åååååååhhhh har grinat över det där titta bra på hunden på bilden ser ni hans ledsna min faan asså :'( aja hemskt! men ska dra puss!

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards