klarabieber

Alla inlägg under oktober 2011

Av klara bieber - 27 oktober 2011 11:07

hejsan alla sötnosar idag har jag feber hosta nyser täppt i näsan ont i halsen osv :( så är hemma :( men idag kommer mormor och stannar till lördag!:D och jag har fått en till tremänning :D så sööt! men ska lägga mig i soffan och titta på flm pussen :*

  bild på bebisen :)<3

 

Av klara bieber - 26 oktober 2011 19:55

hejhej idag fick jag åka hem från skolan för är jättesjuk kan tyyp nt andas är astäppt i näsan och fryser sjukt mkt :( men jag tänkte göra en ''fem sanningar om mig'' och en ''fem rädslor jag har'' så här kommer dom<3

 

 

nu ska jag läsa kissies.se och fokis.se och egoinas.se och lite mer bloggar puss<3

 

Av klara bieber - 25 oktober 2011 21:05

hejhej alla sötnosar idag är jag på jättebra humör :D asså det  är en grej kommer nog inte ta upp det här på bloggen!:P men fick även veta att en ''vän'' ljuger för mig -.-' :/ aja men en person gjorde mig glad SÖTNOS!aja just nu lyssnar jag på youtube<3idag bytte vi plats i klassrummet alla andra fick sitta bredvid killar men jag fick sitta bredvid söta signe :D aja puss herrå<3333

  vem kan det va va?;)

  Jag glömmer dig aldrig :'(<3 min alldeles egna ängel :*

 


Av klara bieber - 24 oktober 2011 20:31

hejhej som ni kke såg är jag på dåligt humör,irreterad,sur,lite ledsen!så är nt på humör för att blogga just nu!så puss



Av klara bieber - 23 oktober 2011 20:28

hej alla sötnosar just nu sitter jag här i soffan och vet inte vad jag ska göra :) men iaf har nyss pratat med pappsi  love you  har även hjälpt Vendela idag som ni fick veta i förra inlägget det gick väl bra!men jag blev jättetrött efter det -.-' men jag orkar nt blogga nå mer just nu ha det bra puss!

 


<33

Av klara bieber - 23 oktober 2011 10:24

hejsan alla sötnosar jag är jätteledsen för att jag nt har bloggat har haft jättefullt upp :/ meniaf igår va jag med Vendela och kl 12.00 drar jag till henne hennes syrra ska ha ''kalas'' så Vendela frågade mig om jag vill vara med och hjälpa till med tårtan och sånt ;) då sa jag ja älskar att göra tårtor och sånt men gillar nt att äta mkt tårta gillar inte grädde så mkt ;s men ändå är sjukt trött just nu vaknade nyss -.-' jag ska tvätta håret när jag sover blire nästan dreadlocks i det -.-' men ska nog tvätta håret fixa mig sen dra till Vendela pussen :*

fuul vet men asså har nt så mkt bilder i datorn :P  

Av klara bieber - 19 oktober 2011 21:23

hejsan alla sweetysar idag var jag i skolan och lite mer saker gjorde jag också men efter grejen jag nt vill prata om åkte jag hem och sen har jag bara chillat aja<3sorry att jag nt bloggat tidigare men har inte orkat helt enkelt men nu tror jag bara jag ska vila ska sova kl.22.00 för annars blir jag på jättedåligt humör på morgonen och orkar inte kliva upp ur sängen imorn lägger jag nog upp 5sanningar om mig :P men jag säger godnatt nu pussen :*

sööt liten sovande hund<3  

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards