klarabieber

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av klara bieber - 9 oktober 2011 20:38

hejhej alla sötnosar,GISSA VAD? jag fick Joke Face och han är världens snällaste goaste sötaste fluffigaste kanin jag träffat/sett :* Älsklingen då :* glöm inte att ni kan boka nån av hans kaninungar om ni vill veta mer får ni kontakta henne som har dom elr gå in på:http://snoflinganskaniner.weebly.com/kontakt.html vet ni jag fick se kaninbebisarna idag när vi åkte dit bara ett ord :UNDERBARA!så söta och små och fluffiga!alla kaninerna som va där var jättetama och söta <3 det första vi såg när vi åkte dit va en kanin som sprang lös på gräsmattan ^.^ alla/nästan alla fick springa lös och dom kom tillbaka och allting så sött !<3 aja men ska äta macka nu tror jag kunde tyyp nt äta lunchen för har asont i tanden i min dampiga mun -.-' men pusspuss :*

   Love You Plutten <3


Av klara bieber - 9 oktober 2011 13:21

hejhej som ni fick veta i tidigare inlägg vet ni att jag hittat en kanin som var helt underbar hans namn är Joke Face och är cirka 1år han är en vit lejonmanad dvärgvädur och ör dessutom en hoppkanin och van vid barn!han passar mig perfekt så vi ska titta på den kl 3 elr 4 JIPPIE!!!!!me nu ska jag äta pussen !:*

 

  SÖTAST! ;*


Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards