klarabieber

Alla inlägg under december 2011

Av klara bieber - 30 december 2011 14:11

<----här länkade jag tävlingen på facebook ^^

 
Av klara bieber - 30 december 2011 13:59

Tävling hos Fowies.blogg.se om att vinna smink från makeupstore klicka här för att komma till tävlingen:http://fowies.blogg.se/2011/december/tavling-med-fantastiska-priser.html och klicka här för att läsa bloggen http://fowies.blogg.se/ ha det bra kram ^^


<---det här tävlar man om ^^

     

Av klara bieber - 29 december 2011 19:59

Tänkte tipsa om lite grejer!

den här parfymen den luktar verkligen jättegott!nästan så man vill smaka haha

Hudkräm som luktar sjukt gott!(från bodyshop)

Cocacola läppsyl från kappahl (luktar jättegott)

Jag tipsar även om det här läppglanset som luktar Cola det är en sån här grej man rullar :)

  den här fondationen är verkligen jättebra!

Jo tänkte även visa vad jag köpte på rean ^^

Från h&m

  

Av klara bieber - 29 december 2011 19:35

Hejj alla söta bloggläsare<3förlåt för den dåliga uppdateringen!:/Idag har jag mest chillat känner mig hängig :( men ah jag har inte berättat för er men jag har tagit hål i örat i förrgår :D när jag va på stan med min kusin hon tjatade ihjäl mig typ så jag bah kejj då så jag tog ett men hade superont efter :/ men det känns lite bättre nu men dom tog bara där det andra hade växt igen ;) men ja ha det bra!

<----aw jag måste ha en sån snart!<3  

   

Av klara bieber - 28 december 2011 15:46

här kommer ni till hennes blogg :http://roonjaa.blogg.se/ <---- ^^<3

Av klara bieber - 28 december 2011 15:28

Chekka in http://gavlesbrudar.blogg.se/ <----- det är en jättefin blogg som drivs av två jättefina tjejer så den är verkligen läsvärd :)

<3

   


Av klara bieber - 26 december 2011 23:06

http://littledolly.blogg.se/2011/december/tavla-om-500-kr-presentkort-pa-kicks.html#comment <--- klicka där för att vara med du också man tävlar om ett presentkort hos kicks på 500kr hoppas ni deltar kram :)

   


Av klara bieber - 26 december 2011 12:39

Hejsan alla söta bloggläsare idag ska jag åka och shoppa Jag ska shoppa så jag spricker! men ska väl köpa smink och kläder i guess! ska nog även ta ett hål i andra örat för det ena har växt igen :/ så ja :) men vaknade iaf nyss ^^ så jag sitter och dricker julmust och ska göra mig i ordning nu så ha det bra puss!<3

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards