klarabieber

Alla inlägg under december 2011

Av klara bieber - 14 december 2011 14:26

haha titta på den här tjejen hon får damp för hon nt har nå kläder haha

http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8&feature=player_embedded ahahahhaha han ba älskar du mig hon bah ne han bah varför sen hon bah för du köper inga kläder till mig hahaha jag dör xD

Av klara bieber - 12 december 2011 07:20

hejhej alla kära bloggläsare gick upp nyss(blev väckt) och Saga(syster) börjar 8varje dag och här går det ingen buss så jag måste vänta i en timme och 20min typ innan jag börjar på måndagar kul fast ne...aa men ska iaf fixa mig nu puss!//världens tröttaste tjej ;)

Av klara bieber - 11 december 2011 14:54

Hejj alla fina<3Igår sov Linnéa hos mig ^^ men iaf idag åkte jag till pappa :) http://www.youtube.com/watch?v=VnKehwltepA <-------asså den här låten gråter jag nästan till :/ men jaja jag vet inte vad jag ska skriva ^^ är helt sjukt kär<3hans ögon glittrar hans leende är så himla fint hans skratt får mig att rysa för det är så himla underbart<3

aja herrå!

 

Av klara bieber - 10 december 2011 12:11

Hej alla fina!Idag ska jag till valbo med Linnéa och hennes pappa ska va med Linnéa medans hennes pappa köper julklappar till henne ;) Men a här är dagens outfit :*

  sorry för dålig bildkvalite men det är ett svart linne en lila kofta ganska lång och ett par jeans :)

 

Av klara bieber - 9 december 2011 23:01

åh bli så jäkla irreterad när nån man verkligen trodde var bra sviker en litade verkligen på h*n och nu är jag så himla skitledsen åh jag ska nog gå och lägga mig får huvudvärk av allt skit som händer!:''''''''''''( så hoppas ni förstår om det blir dålig uppdatering imorn måste lösa det här!:((((

 

 

Av klara bieber - 9 december 2011 10:14

1.Jag har bara 2 bästavänner jag verkligen kan lita på!

2.Jag har 7kaniner och 2hamstrar!

3.Jag väger 31kilo är 1.46lång har storlek 34på skor och är 11år!;)

4.Jag har astma!

5.Jag är vänsterhänt!

6.En vuxen har gjort illa mig en gång så jag blev blå på armen i 2veckor!

7.Jag har stora ärr på knät ett på axeln och två på händerna!

8.Jag är mörkrädd!

9.Mina föräldrar är inte tillsammans!

10.Jag har en lillasyster!

11.Min farfar dog av cancer förra året!:(

12.Jag blev mobbad när jag va liten av 2st tjejer!

13.Mitt högsta poäng på templerun är 1miljon!:p

14.Jag älskar mina kompisar!

15.Jag gör allt för min familj!

16.Jag är den STÖRSTA beliebern i världen(tro mig) det vet alla som känner mig!

17.Jag önskar mig Justin Bieber i julklapp!

18.Jag vill ha en hund!

19.Jag har bacillskräck!:s

20.Jag är JÄTTERÄDD för blod jag svimmar typ varje gång nån blöder eller jag!:p


Mina ärr på knät :s fick dom av en cykelolycka år 2010 dom fick limma ihop det högst upp :(  


 
Av klara bieber - 8 december 2011 14:33

Här är Madelen balics blogg ni måste chekka den här underbara bloggen av en underbar tjej<3

http://absolutmaddii.blogg.se/<3

Av klara bieber - 8 december 2011 10:04

Hejsan alla sötnosar ^^ idag åkte jag till pappa ska bara vara här över dagen sen åka till mamma igen ^^ men idag mår jag fortfarande dåligt :'( men aja puss!

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards