klarabieber

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

sorry!

Av klara bieber - 29 september 2012 17:18

Hej alla bloggläsare , jag är ledsen att jag inte har uppdaterat , men jag har varit sjuk och min kattunge dog idag innan den ens hade flyttat till oss :( tro inte att jag struntar i det men jag ska åka och titta på en annan kattunge imorgon för jag vill verkligen ha en hur mycket jag än saknar helge! Jag hoppas ni förstår att jag inte har så stor blogglust just nu ,puss!

  Saknar dig älskling <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara bieber - 9 december 2012 21:25


Nu har jag bytt till blogg.se och ni som följde mig här får gärna följa mig i min nya blogg! http://klarabieber.blogg.se/ http://klarabieber.blogg.se/ http://klarabieber.blogg.se/ http://klarabieber.blogg.se/     ...

Av klara bieber - 12 november 2012 17:41

Hej alla söta bloggläsare   Just nu så sitter jag i soffan och äter glass och myser med Lakritz och har på mig mina jättegosiga tofflor jag köpte häromdagen, haha sötaste och knäppaste katten, han ser fett sugen ut på min glass och på natten hoppar...

Av klara bieber - 5 november 2012 22:42


  Diana Eriksson   Världens bästa! Ända sen vi lärde känna varandra har du funnits här för mig, vad jag än varit ledsen över. Och du förstår alltid så bra, och därför är du en av dom första personerna som får veta om jag är ledsen över nånting....

Av klara bieber - 4 november 2012 15:40


1. Jag tvättar alltid mina händer i kallt vatten för jag tycker det känns fräschare. 2. Jag har ÄLSKAT Justin Bieber sen slutet av 2008. 3. Jag älskar Pretty little liars och jag har sett alla säsonger. 4. Jag HATAR när någon tittar på mig när ...

Av klara bieber - 30 oktober 2012 10:34


Hej alla underbara läsare   Förlåt verkligen för dålig uppdatering men jag har mycket att göra på lite tid. Och nu när det är lov vill jag helst vara med min familj och mysa. Men förra veckan tränade jag från jag kom hem från skolan tills jag g...

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards