klarabieber

Alla inlägg under augusti 2011

Av klara bieber - 30 augusti 2011 21:09

 

Av klara bieber - 30 augusti 2011 18:02

hejhej alla sötnosar jag är ledsen att jag nt bloggat på ett tag har varit/är sjuk    så jag hoppas ni förstår ♥ jag tänkte börja med veckans smileys och den här veckans smiley är den här :  den är otroligt söt! jaja här om dan va jag teh doktorn för jag har utslag och dom bah om det nt går bort om 3 veckor kontakta oss igen :S jaja jag va iaf skiträdd att jag skulle ta stick i fingret haha men dom gjorde nt det :D ni kanske nt vet det men jag hatar sprutor tandläkarn och stick i fingret, hehe men nu ska jag titta på sims serie med äkta röster (engelska) här är en av mina favvoseries http://www.youtube.com/watch?v=AYCnm4bCijo love it!! :)<3 men nu ska jag väl titta på serien puss och kram sweethearts //klara <3<3<3

 

<3

Av klara bieber - 26 augusti 2011 12:35

hejj alla bloggläsare idag har jag varit hemma från skolan kunde knappt stå upp för jag har fett ont i benen :/ och så men det är fredag idag iaf och jag tänkte börja med outfiten det är tyyp jag lägger ut en bild på en outfit jag tkr är snygg tänkte ha det tyyp varanan vecka :)jaja här är den här gångens outfit

  till barn :P

  jaja det va det pusspuss//klara <333333


Av klara bieber - 24 augusti 2011 20:46

hejhej alla bloggläsare idag va jag i skolan sen följde linnea p hem teh mig och så satt vi vid datan oså och iskolan fick vi gå till boulongerskogen (stavning) jag hade ont i benen tidigare idag tyyp på morgonen och det blev ju nt bättre av att gå dit -.-' aja så jag sitter med ont i benen och har tråkigt :/och jag har även tittat på bilder på maldiverna ååh det är så fint där och så klart vatten ni som nt vet vad det är är det dit man kan åka utomlands

två bilder på maldiverna

    

åhh titta bara på vattnet och så får man bo i mysiga små hus ^.^

sånna här <3

  

 sött och mysigt :)...

också va jag inne på hm's hemsida och man fick sätta ihop en outfit jag gjorde många :P

          

hihi bjuder på en bild på mig också :)

  men pusspuss herrå//klara :) <33333 

Av klara bieber - 23 augusti 2011 15:07

hejhej alla bloggläsare idag har jag varit i skolan så jävla jobbigt att gå upp fett tidigt -.-' haha och sånt men annars har jag bara chillat oså men jag tänkte bara fråga er om ni tkr om bloggen och om jag kan göra nåt bättre :) om 1-2dar avslutar jag tävlingen som jag nt berättat för er men jag har en tävling som man kan göra header till mig och den som gör finast vinner en länkning till sin blogg (även ni utan blogg kan va med) men då vinner man bara äran om man nt har blogg <3 men om ni kan/vill vara med så kan ni kommentera och skicka bilden på mejl till biebertjejen@hotmail.com :) det är min msn det men hoppas ni får en bra kväll och dag imorn jag bloggar mer imorn puss'n //klara <333  

Av klara bieber - 22 augusti 2011 18:07

hejj alla bloggläsare jag har nt gjort så mkt förutom att på morgonen från 9- ungefär 10.30 va vi i skolan och pratade om vad vi skulle göra det här året och sånt sen har jag bytt design i bloggen och sånt jag blev faktiskt väldigt nöjd med den och hoppas att ni gillar den   men asså jag bloggade nt igår och dagen före för igår hade jag fullt upp och i förrgår hade jag det lite jobbigt nt jättejobbigt men lite men ah ni fattar och då orkade nt jag blogga helt enkelt osv men aja men puss hejdå //klara <3

  

Av klara bieber - 20 augusti 2011 12:36

hejhej alla bloggläsare rubriken stämmer det regnar booring ... aja får väl vara inne hela dagen och titta på film och sitta vid datan men jag fick tråkigt så jag gjorde en fanbild till alexandra / kissie   jaja inte jättefin men endå :) <3 ni anar inte hur glad jag skulle vara för att vinna tävlingen men det händer nog nt så mkt otur jag har x'D hihi men jag ska väl gå nu puss herrå  

Av klara bieber - 19 augusti 2011 23:48

rubriken stämmer godnatt nu ska jag sova måste vänja mig för skolan börjar snart:S -.-' aja får väl stå ut

   

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards