klarabieber

Alla inlägg under februari 2012

Av klara bieber - 27 februari 2012 11:21

Hejdå alla underbara läsare...men bara i 4dagar för jag kommer ju inte ha internet som sagt :( men jag överlever...i hope,haha har ju sims 3 iaf :D och telefonen <3 men annars ska jag åka och titta på en frisörsalong jag kanske ska göra ljusa slingor hos...hoppas det blir bra,jag vill ha dom så snart som möjligt för jag har väntat i 2månader men det blev ändrade planer så ska göra dom nu ist!;) aja ni får ha det bäst,PUSS :*

 

 

Av klara bieber - 27 februari 2012 00:21

Tjuu,jag tänkte skriva lite om min ALLRA BÄSTA VÄN!jag har många bästisar men Sanna vet ALLT om mig!Hon är en av dom BÄSTA saker som hänt mig...hon heter Sanna och är en ängel utan vingar! Hon finns alltid där för mig vad det än är! hon är BÄST och kommer alltid vara det!ÄLSKAR DIG SANNA,min söta gulleplutt :*

Vacker som tusan är hon också,håller ni inte med?<3  

Av klara bieber - 26 februari 2012 20:46

Hejsan alla <3 idag är jag riktigt sur!en person är så himla elak!och sitter och klankar ner på mig och säger åt mig vad jag ska göra :( herregud sånt gör mig riktigt pissed off,jag och mina föräldrar bestämmer över mig och så var det med det!och btw tack för att du förstörde min dag -.- men jaja imorn ska vi till mormor och morfar och vi ska vara där i 4dar,4DAR UTAN INTERNET :ooooo aja har ju sims 3 iaf ;) men ni får ha det jättebra och jag bloggar KANSKE imorn :*

    fick bli reprisbild men kan inte ladda upp nå bilder så ni får nöja er!<3

Av klara bieber - 26 februari 2012 00:52

  Jag ska nog sova snart,förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte orkat för jag är fett sjuk men puss! :*


Av klara bieber - 22 februari 2012 22:23

Så kommer jag ju ta det där äckelprovet åh jag vill inte :( Jag är seriöst jätterädd :'( usch jag hatar sprutor blodprov stick i fingret och allt med nålar nästan :/ Det kommer seriöst göra jättejättejättejätteont :( haha ja sån är jag (tjej som är typ rädd för allt) xD men seriöst doktorn och tandläkarn är jätteläskiga :o ha det bra (bättre än mig iaf) puss! <3


Av klara bieber - 21 februari 2012 23:52

Hej,ja som sagt idag har det inte varit en så bra dag har haft ont i magen och halsen hela dagen och jag åkte ju till doktorn och tog stick i fingret och så fick jag nå jäkla inflammation i fingret så nu är det blått och svullet,jättekul...not! men nåt ännu värre är att jag måste tillbaka på torsdag och ta prov i armen,ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH jag hatar nålar det gör så jäkla ont :( aja ni får ha det bra puss!

   bjuder på en bild på mig och ja man har faktiskt rätt till att vara ''ful'' när man är sjuk xD men + hade jag nå halsinflammation också jättekul eller hur? -.-

puss!

...

Av klara bieber - 21 februari 2012 23:30

Som ni kanske har märkt är det ett ''tema'' den här veckan att skriva om mitt drömutseende,jag är ganska nöjd med hur jag ser ut men det skulle inte vara fel att se ut som nån av tjejerna på bilden nedanför

  Asså så sjukt fina tjejer :)

Av klara bieber - 21 februari 2012 23:07

Bara jag som vill se ut som nathalie?Hon är naturligt fin och riktigt snäll!

  hon är så himla fin gå in på hennes fina blogg här ( http://sprayer.blogg.se/ ) <3

Ovido - Quiz & Flashcards