klarabieber

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av klara bieber - 21 februari 2012 23:52

Hej,ja som sagt idag har det inte varit en så bra dag har haft ont i magen och halsen hela dagen och jag åkte ju till doktorn och tog stick i fingret och så fick jag nå jäkla inflammation i fingret så nu är det blått och svullet,jättekul...not! men nåt ännu värre är att jag måste tillbaka på torsdag och ta prov i armen,ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH jag hatar nålar det gör så jäkla ont :( aja ni får ha det bra puss!

   bjuder på en bild på mig och ja man har faktiskt rätt till att vara ''ful'' när man är sjuk xD men + hade jag nå halsinflammation också jättekul eller hur? -.-

puss!

...

Av klara bieber - 21 februari 2012 23:30

Som ni kanske har märkt är det ett ''tema'' den här veckan att skriva om mitt drömutseende,jag är ganska nöjd med hur jag ser ut men det skulle inte vara fel att se ut som nån av tjejerna på bilden nedanför

  Asså så sjukt fina tjejer :)

Av klara bieber - 21 februari 2012 23:07

Bara jag som vill se ut som nathalie?Hon är naturligt fin och riktigt snäll!

  hon är så himla fin gå in på hennes fina blogg här ( http://sprayer.blogg.se/ ) <3

Av klara bieber - 21 februari 2012 21:23


Ni vet sånna tider när man bara vill spola tillbaka tiden,det här är en sån sak...om du bara hade fått reda på det tidigare hade dom kunnat botat det men nu är du borta men inte i mitt hjärta för där kommer du alltid stanna...när jag är ledsen tänker jag alltid på dig för du gjorde mig alltid glad,nu gör det mig både glad och ledsen...jag är ledsen över att jag inte kan krama dig eller höra din rö...st som jag gjorde förr men jag är glad för att jag vet att du har det bra nu,men varför hände det just dig du förtjänade inte det här,nu ser jag på cancer med en helt annan syn och jag gråter kanske inte så att det syns men inombords gråter jag floder,jag vet att det inte var dit fel att du fick cancer men jag tycker bara att det är det värsta som kunde hända...du var bäst och du kommer alltid vara det,men det var den värsta dagen i mitt liv 19 augusti 2010 jag visste inte vart jag skulle ta vägen eller göra...jag vet att du finns här med mig och att du skyddar mig men jag kan inte sluta tänka på hur ont du hade jag saknar dig verkligen och jag är inte ensam om det vi älskar dig mer än nånsin farfar min alldeles egna ängel♥
Visst är han vacker?<3
Av klara bieber - 21 februari 2012 10:47

Ja,jag ska till doktorn kl 13.00 idag ÅÅÅÅÅÅH jag vill inte men jag måste för jag har blivit sjuk igen :( dumma rfljrkngerkj och jag ska göra massa prover :(((((((<///////////////3 aja puss hej då!<3

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards