klarabieber

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av klara bieber - 8 februari 2012 20:45

Hej alla fina ^^ idag va jag med Vendela och vi knäppte typ lite kort xD och så satt vi vid datan...jag bloggade inte igår för jag var helt förkrossad och grät och grät hela kvällen typ...(såg en gammal bild på farfar) och för er som inte vet dog han av cancer den 19augusti 2010,jag kunde prata om vad som helst med han och han fanns alltid där för mig och det gör han fortfarande det vet jag<3 men det är så sjukt svårt att släppa taget om nån man älskar så mycket,han var helt underbar det är han fortfarande,det var den värsta dagen i mitt liv jag var i skolan och jag var glad den dagen men då kom mamma och saga till mitt klassrum och jag såg att saga var ledsen och jag förstod vad som hade hänt...och mamma sa ''klara nu har han somnat in'' och tårarna rann i floder att bara få höra ordet cancer ger mig en stor klump i magen och jag får svårt att andas det är så jävla svårt...jag saknar dig farafar ha det bra världens bästa<3 men iallafall ska jag vara med Linnéa P imorn ^^ och sånt...usch vad jag saknar Sanna min bästa vän jag kan prata om allt med<3 jag saknar henne så jävla mycket<3 men puss!

   http://www.youtube.com/watch?v=k8zoN7w2nVw <3jag älskar dig<3

Av klara bieber - 8 februari 2012 07:21

Japp ska dra till skolan snart...åh idag va det en sån här dag man bara vill ligga kvar i sängen :( men bloggar mer när jag kommer hem puss!<3

Ovido - Quiz & Flashcards