klarabieber

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av klara bieber - 14 februari 2012 21:03

Ska sova nu god natt ♥

Av klara bieber - 14 februari 2012 18:56

Hej alla fina♥ Idag är det ju som nästan alla vet alla hjärtans dag ^^ Jag älskar den här ''högtiden'' eller vad man ska kalla det♥ Jag har ju som vanligt varit i skolan idag,och för mig handlar det inte så mycket om man har nån tjej/kille,för mig handlar det om att vara med mina kompisar och familj♥ Och idag är det ju den stora chansen att säga till den man gillar att man gillar den ^^ Om man vill vara ''anonym'' får man ju bestämma själv...men jag tycker det är mycket roligare om man säger vem man är för då blir man ju lite nervös men det är bara kul tycker jag ^^♥ Jag blev tvingad att krama den jag gillar idag hihi ^^ Inte för att jag hade nåt emot det men det var ju lite pinsamt♥ Men ha en fortsatt bra alla hjärtans dag mina fina läsare,kram♥

 


Ovido - Quiz & Flashcards