klarabieber

Alla inlägg under augusti 2012

...

Av klara bieber - 15 augusti 2012 11:01

Hej alla underbara , jag är ledsen att jag inte har bloggat men jag har inte orkat och snart börjar skolan och allt , jag vet inte när men jag kommer börja blogga snart igen men jag måste ta en bloggpaus och vila lite , förlåt men hoppas ni förstår , puss!

Av klara bieber - 9 augusti 2012 12:35

Jag tävlar hos LifeofJohanna om ett presentkort från caseapp.se var med du med, här !♥
 

:(

Av klara bieber - 9 augusti 2012 12:04

Hej alla underbara läsare , förlåt verkligen att jag inte har bloggat men jag blev jättesjuk , under tiden jag inte har bloggat har jag varit utomlands , fyllt år och haft värsta förkylningen och jag ber verkligen om ursäkt att jag inte har bloggat och berättat om det men jag har legat i soffan och sovit för det mesta i ungefär tre-fyra dagar så jag har verkligen inte orkat , jag hade feber i ca 3dagar (runt 39grader) och så hade jag jätte ont i halsen och huvudet , jag fick även sår och blåsor i munnen , och nu har jag även lite utslag i ansiktet som jag fick en salva mot så dom ska torka ut , dom är mycket bättre idag men inte helt bra , just nu ligger jag i soffan med ett glas vatten och hoppas på att utslagen går bort snart eftersom att jag ska ha kalas hos pappa på måndag så jag vill inte riskera att smitta någon om dom är kvar, vi får se om jag bloggar senare , kan tyvärr inte lova något det beror på om jag orkar och sånt , puss!

 Jag hade täcket för utslagen , jag vill inte visa dom för dom är fula , äckliga osv ! 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards