klarabieber

Alla inlägg under april 2012

Av klara bieber - 30 april 2012 18:20

Jag har ritat av KBP , älskar deras bloggar så mycket!

 

 

 

 

 

 

Av klara bieber - 30 april 2012 10:50

Hej alla söta! förlåt att jag inte bloggade mer igrå som jag sa att jag skulle...men jag va sur hela dagen för att jag la ut ett skämtfoto på facebook dör jag hade klätt ut mig till fjortis och då kommer en tjej och bah ''lol pinsamt'' , asså vadå pisamt ? är det pinsamt att ha lite kul ? nej , jag tycker om att skämta och det är sån jag är , och om jag vill skämma ut mig inför hela facebook så låt mig liksom, ingen har tvingat dig att titta på mina bilder eller nånting , och det roligaste är att om jag inte hade varit en fjortis på den bilden hade hon inte reagerat, och jag skrev tillochmed att jag va oseriös ? haha aja ! sen kommer det en till tjej och bah ''fyfan'' och sen nån som bah ''asså klara om du inte vill att folk ska hacka på dina bilder , sluta lägg upp dom då?'' asså vafan ? man ska väl kunna lägga ut skämtbilder på sig själv utan att folk ska reta upp sig på dom ? haha , jaja nu skiter vi i dom ! men sen på kvällen så pratade jag med diana i telefonen, min underbara fina diana! mina fina vänner kan alltid få mig på bra humör! och på dagen höll jag på med kaninbebisarna , aw så söta , man kan inte vara sura när man ser dom ^^ haha och min lilla bebis kissade på mig :p fast jag har haft kaniner nästan hela livet så jag är van! just nu har vi 10 om man räknar med kaninungarna! hihi, hur underbara som helst ju! men nu ska jag bah chilla , puss! :*

  Gammal bild på mig , men den får duga!

Av klara bieber - 29 april 2012 22:45

Ja videon förklarar allt !

 
Av klara bieber - 29 april 2012 10:58

Hejhej alla fina bloggläsare ♥ Snart ska jag till pappa , idag kan jag typ inte prata .... jättekuuuuuuuul , inte! Men aja, då får jag äntligen träffa mina små kaninbebisar ^^ haha längtaaar ! men jag bloggar senare , puss :*

   hihi , blev lite fail på ena ögat p.g.a effekten men aja :)

Av klara bieber - 28 april 2012 22:52

  Jag måste faktiskt tipsa om den här balsamsprayen den är superbra verkligen och funkar jättebra , andvänder den nästan varje morgon ! :)

Av klara bieber - 28 april 2012 19:06

Jag är ju på jakt efter en skolavslutningsklänning men vet inte vilken jag vill ha , ni kan skriva en kommentar den ni tycker är finast så den som får mest röster tar jag om den finns i min storlek , och jo tänkte vara lite snäll så alla dom som kommenterar får en länkning (om ni har en blogg) minst 10 kommentarer annars väljer jag själv! :) 

 


       

 

 

 

 

 


Av klara bieber - 28 april 2012 12:30

Hello sunshines! ♥ Idag är det jättefint väder ute! 18grader här vid jag bor! Jag är fortfarande sjuk, men jag gick ut med våran grannes hund Cissi för att njuta av det fina vädret , behövde lite luft också nu när jag har varit inne hela två dagar i sträck! ^^ ♥ Men iallafall , imorgon ska jag till pappa och det betyder att jag ska få se kaninungarna i verkligheten och inte bara på bild ! ♥ Jag är lite sugen på att spela Sims 3 idag men jag vet inte , men ikväll ska jag iallafall ha en Ta-Hand-Om-Mig-Själv-Spa-Kväll här hemma! Mysiiiigt ^^ haha men jag ska väl vila nu , PUSS! ♥

  Haha ganska gammal bild , men den bjuder jag på ;)

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards