klarabieber

Alla inlägg den 24 april 2012

Av klara bieber - 24 april 2012 17:32

Hej alla , förlåt för sämst uppdatering (IGEN -.-) men idag har jag haft det jättesuperstressigt, jag va i skolan till halv fem jag va lite ledsen så diana kom och tröstade mig (loveu bästis) , sen sålde jag majblommor sen gick jag och hämtade saga från hennes vikarie för att saga går ut med hennes hund och sånt sen så har jag gjrot läxor , så har 15 min att blogga lite nu innan jag ska sova , jag måste lägga mig 22.00 för annars så blir jag skitsur på morgonen , jo iaf idag kom lite kläder mamma hade beställt , eller ja två av plaggen , ett jättesött linne och ett par knallrosa shorts , superfina kläder , tack mamma <3 men orsaken att jag inte bloggade igår va för min mamma fick åka till akuten (problem med magen) så jag fick åka till pappa då , mamma va där från 7på kvällen till 3 på natten så ... men iallafall nu är jag hos mamma och ska vara det hela veckan (om det inte blir nåt mer med mamma) men nu ska jag borsta tänderna och sånt , godnatt, sov sött!

  pusspuss mina fina bloggläsare <3

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards