klarabieber

Alla inlägg den 27 april 2012

Av klara bieber - 27 april 2012 22:48

Tänkte göra en till sån här ... :p

♥ Jag har seriöst världens fobi mot fiskar, helt seriöst vågar inte bada i sjöar och sånt ens!

♥ Jag läser jättemånga bloggar varje dag!

♥ Jag är nog räddast i världen för sprutor , på riktigt grinar och skriker varje gång , så jävla äckligt!

♥ Jag svimmar nästan bara av att höra namnet blod, en gång hade vi lektion om blod så jag började grina för det va så jobbigt att prata om , jag är verkligen superrädd för det och folk tar det som ett skämt och jävlas alltid med mig om blod, och på riktigt det är jättejobbigt!

♥ Jag är kär i Justin Bieber , Ulrik Munther och Zayn Malik!


Av klara bieber - 27 april 2012 17:26

The bodyshop's bodybutters är helt magiska , dom är supermjuka och gör huden väldigt len , dessutom luktar dom gudomligt! jag brukar smörja in mitt ansikte med det när jag har badat och när jag ska sova ( vet att det är till för kroppen men funkar lika bra i ansiktet också) , jag har Mango , Shea , Coffee(vet inte vad den heter men det är den med kaffebönor på) och så har jag Kokos , fick dom i julklapp , det finns stora och små men mina är små , dom är väldigt dyra men jag lovar att dom är värd pengarna!

 
Av klara bieber - 27 april 2012 17:23

Passar perfekt en slappdag!

 
Av klara bieber - 27 april 2012 15:43

Före ni ser denna video så vill jag att ni ska veta att den här videon inte är nå illa menat till Kissie , utan jag skojar bara om hur hon va förr och för ganska längesen skrev hon att hon ville ha parodier så here you go ;), och bara så ni vet älskar jag Kissie och hennes blogg, KÄRLEK TILL HENNE!

 haha fin stillbild!
  

Tjo

Av klara bieber - 27 april 2012 12:17

Hej alla bloggläsare, idag har jag varit hemmma , mår fortfarande dåligt och har jätteont i örat :( kunde nästan inte sova nåt inatt för det :/ men iallafall mormor och morfar komm hit och nu är dom och mamma och handlar , men dom köpte majblommor för 250 kronor av mig , haha :D Men jag bloggar väl senare och gör ''dagens drömoufit'' och ''hiss och diss'' och ''klara tipsar'' :) ha det bäst alla fina bloggläsare , kram! <3

 haha ! ;)  

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards