klarabieber

Alla inlägg den 26 april 2012

Av klara bieber - 26 april 2012 22:43

Ska sova nu , annars blir jag väl aldrig frisk ...

  haha känns som om mina föräldrar ser mig såhär ibland , älskar dom , och saga såklart! <3

Jo btw har en ny design , vad tycks? ;)

Av klara bieber - 26 april 2012 09:07

 Så himla goda, och dom hjälper verkligen mot det halsonda också! Ni kommer inte ångra er!

 
Av klara bieber - 26 april 2012 08:53

♥ Snart sommarlov!

♥ Gina Tricot's kläder!

http://dinizhe.blogg.se/ ( Bästa Dianas blogg)

 

♥ Att jag är sjuk!

♥ Att jag har insett att jag har haft många falska vänner, visst det är bra att jag har märkt det ,  men det har sårat mig!

♥ Att jag inte har fått så mycket majblommor sålt!


Av klara bieber - 26 april 2012 08:37

Hej alla fina bloggläsare! Just nu är jag hemma själv , har feber och sitter och suger på en halstablett! Vaknade typ kl 7.00 (saga väckte mig för hon skulle till skolan) och mamma är med saga i skolan idag så df är jag hemma själv! egentligen hatar jag det men jaja xD Men jag ska väl sova lite här i soffan med mitt mysiga täcke och min superfina kudde (står i love jb över hela kudden) ! Men senare ska min pappa komma med min mobilladdare och choklad...hehe ;) ni får ha det bra så bloggar jag senare, puss!

  En gammal bild på mig , men den får duga!

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards