klarabieber

Alla inlägg den 18 april 2012

Av klara bieber - 18 april 2012 21:36

Hej alla bloggläsare, har verkligen inte varit nån bra dag för mig idag ... :(

Men jag har varit i skolan helt vanligt , sen kommer jag hem och min bästavän blev sur på mig (inte diana) och så blev jag ledsen osv ... jaja , i övermorgon är det disco iaf , fett kul :) har nog inte skrivit det här än :p haha det ska bli jättekul iaf ;) älskar discot på fritidsklubben , 3orna ska ju vara med också , usch jag gillar verkligen inte en unge som går i 3an hon spottade på saga utan andledning och kallade mig snorunge osv, hahahahaha jag dör som om hon är så jäkla cool då ? hah nej , men nu skiter vi i henne , ska sova snart annars får jag seriöst nå fel på morgonen och skriker åt att jag inte hittar nå kläder och massa skit haha :p normal , nej ! har fortfarande lockigt hår sen igår :p jo btw picnik stänger ner imorn jäkla skit , redigerar ju typ alla mina bilder där ? -.- tror dom skulle göra nån ny sida eller va det var ! :D men nu ska jag välja kläder och sen gå och sova , god natt alla fina bloggläsare!

  bild från tidigare idag :)

Av klara bieber - 18 april 2012 07:10

Åh orkar inte gå upp , men jag va ju tvungen , haha åh är jätteseg idag! ;(

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards