klarabieber

Alla inlägg den 6 april 2012

Av klara bieber - 6 april 2012 12:46

Hej alla♥ Igår så hände som jag inte ville skulle hända , Min lilla ängel somnade in :(♥ Vi hann inte avliva henne hon hann dö före :/ Idag ska vi iallafall begrava henne!♥ Sen ska jag och Caroline ut och knäppa kort i det fina vädret!♥

Ni får ha det super alla! Älskar er mina fina läsare♥

 

Av klara bieber - 6 april 2012 12:24

   Jo hej du som är så jävla feg och inte vågar skriva ditt namn och stå för vad du tycker! Jag gick till Diana för dom i min klass går oftast inte att prata med! Dom finns oftast inte där för mig , och du ska veta att Diana är som en syster för mig och vi vet allt om varandra ! Jag är en tjej som står för vad jag tycker och det verkar du inte göra din mobbade skit, på riktigt om du såg mig är du antagligen äldre än mig och det är fan inte coolt att försöka trycka ner andra och särskilt inte mindre personer , alla i min klass vet det här men jag tycker det är skönt att få prata ut med dom man litar på mest! Jag vet nästan allt om henne och hon om mig! Jag skäms inte ett dugg över att vara mig , jag är en tjej som heter klara och bor i gävle jag har blivit mobbad i 6år och jag är långt ifrån fin men jag är mig själv och det är finare än något annat! Nej dom i min klass duger inte till att prata med, jag har försökt men dom lyssnar inte och det va min hamster som har dött jag pratade med henne om och min farfar och alla! om du har problem med det jag gör säg det face2face och sluta sitt bakom dataskärmen och fega dig och inte ens skriva ditt namn , Pucko!


Av klara bieber - 6 april 2012 12:22

Nu kör jag länkbyte med en jättefin tjej med namnet Cornelia

http://cornelial.wordpress.com/

Ni kommer inte ångra er!


Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards