klarabieber

Alla inlägg den 28 april 2012

Av klara bieber - 28 april 2012 22:52

  Jag måste faktiskt tipsa om den här balsamsprayen den är superbra verkligen och funkar jättebra , andvänder den nästan varje morgon ! :)

Av klara bieber - 28 april 2012 19:06

Jag är ju på jakt efter en skolavslutningsklänning men vet inte vilken jag vill ha , ni kan skriva en kommentar den ni tycker är finast så den som får mest röster tar jag om den finns i min storlek , och jo tänkte vara lite snäll så alla dom som kommenterar får en länkning (om ni har en blogg) minst 10 kommentarer annars väljer jag själv! :) 

 


       

 

 

 

 

 


Av klara bieber - 28 april 2012 12:30

Hello sunshines! ♥ Idag är det jättefint väder ute! 18grader här vid jag bor! Jag är fortfarande sjuk, men jag gick ut med våran grannes hund Cissi för att njuta av det fina vädret , behövde lite luft också nu när jag har varit inne hela två dagar i sträck! ^^ ♥ Men iallafall , imorgon ska jag till pappa och det betyder att jag ska få se kaninungarna i verkligheten och inte bara på bild ! ♥ Jag är lite sugen på att spela Sims 3 idag men jag vet inte , men ikväll ska jag iallafall ha en Ta-Hand-Om-Mig-Själv-Spa-Kväll här hemma! Mysiiiigt ^^ haha men jag ska väl vila nu , PUSS! ♥

  Haha ganska gammal bild , men den bjuder jag på ;)

Av klara bieber - 28 april 2012 11:57


15 saker jag verkligen vill göra !


1. TRÄFFA JUSTIN BIEBER!!!!!


2. Åka rodel i rättvik!


3. Träffa Foki & Kissie!


4. Åka till Maldiverna!


5. Åka till USA!


6. Skaffa en egen webbbutik där jag säljer kläder jag har designat själv! 


7. Ha ett drömbröllop med min drömprins när jag växer upp (haha , ja många tjejer drömmer om det)


8. Flytta till hollywood när jag blir stor!


9. Träffa hollywoodfruarna!


10. Skaffa en Fransk bulldogg!


11. Träffa min farfar igen (vet att jag inte kan det , men det skulle vara så jävla underbart)


12. Skriva en egen låt och spela in den!


13. Krama Ulrik Munther!


14. Åka till Japan när det är Cherry Blossom säsong!


15. Åka till Mexico!

Av klara bieber - 28 april 2012 00:13

God natt , nu ska jag sova , puss alla fina bloggläsare , jo btw så bjuder jag på lite bilder på kaninungarna!<3

 

  

Det va dom bilderna pappa skickade, längtar tills på söndag då man får träffa dom små liven! <3

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards