klarabieber

Alla inlägg under april 2012

Av klara bieber - 13 april 2012 23:28

Fina snälla diana har gjort en header till mig , visst är den snygg ? ;)<3

Av klara bieber - 13 april 2012 19:18

http://fannygustafsson.blogg.se/2012/april/tavling-manadens-blogg-1.html jag är med i fannys tävling ''månadens blogg'' tänkte skriva lite om fanny :)

Fanny är en av dom snällaste jag känner!

Jag läser hennes blogg jätteofta , varje dag om jag får tid!

ni kommer inte ångra er !

  Så fin eller hur ? :)

Av klara bieber - 13 april 2012 11:29

Jag har märkt att det är fredag den 13e idag iaf , vissa folk verkar inte fatta att jag har känslor ? bara lämnar en helt ensam sådär , att man kan sjunka så lågt som ''ni'' gjorde idag är fan sjukt! fattar ni hur ledsen jag blev? VÄX UPP!

och med ni så menar jag ett par ''vänner'' som gjorde en sak idag ....


Av klara bieber - 12 april 2012 20:57

Hej alla fina, idag har jag varit med Sanna och hennes syrra , vi åkte till stan och va lite där osv , ska vara med henne och åka och bada imorn också sen så sover hon här! Men snart ska jag titta på film med min mamma den går på tv , har sett den sjukt många gånger den heter ''se upp för dårarna'' haha garvar lika mkt varje gång :p aja ha det bäst ,jag bloggar imorn också :*

 

Av klara bieber - 11 april 2012 18:39

Som vissa av er kanske vet så har Isabel Adrian fått en liten dotter( sitt andra barn) , Jag önskar verkligen all lycka till Isabel,Steve, Monday-Lily och lilla Winter Rose , Jag hoppas det går bra med deras nya bebis :)

  (bild tagen från aftonbladet)

Av klara bieber - 11 april 2012 14:52

Idag va jag på stan med Sanna så tänkte visa vad jag köpte ;) 

 

  En borste, eyeliner , concealer och puder!

  Och lilla Ariel , jag vet att min hamster nyss dog och jag kommer aboslut inte glömma bort henne men jag älskar att ha djur så ja.....

Av klara bieber - 10 april 2012 11:53

Hej alla fina! Jag och Sanna vaknade nyss och så har vi slöat i soffan sen dess , idag är det tråkigt och mysigt väder och jag och sanna stannar nog inne och myser hela dagen! Men vi ska väl typ snart gå och äta något...Bloggar nog mer senare idag!

Bjuder på en bild fast jag är osminkad och ful :p

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards