klarabieber

Alla inlägg under april 2012

Av klara bieber - 17 april 2012 21:15

Nu tänkte jag skriva lite om miranda! <3

Hon är så jävla underbar!

Sån sjukt fin männsika på både insidan och utsidan!

Hon finns alltid där för mig!

Man kan inte ogilla henne , det går liksom inte!

Loveu Miranda!<3

 

Av klara bieber - 17 april 2012 18:50

 
  

 
Av klara bieber - 16 april 2012 20:26

Hej på er sötnosar!  

Diana hääääääääääär, fick äran att gästblogga på min lillasysters gryma blogg, så why not? *hiihih* 

Men jag måste bara säga att jag älskar Klara jätte mycket, hon är så go, underbar och lite onormal som mig, *blink* haha, är jätte glad över att jag lärde känna en sån person som henne, frågar ni mig så har hon ett hjärta av guld. Blir så rörd när jag ser henne skriva gulliga texter om mig och allt, och är verkligen stolt över henne att hon är så stark, att hon vågar komma fram till mig som är äldre än henne när hon mår dåligt. Dock är åldern inget jag direkt tänker på, spelar ingen roll vem som behöver min hjälp så ställer jag alltid upp, så är det också med henne! Hehe, ååh gud vet inte vad mer jag ska skriva? Fortsätt och läs hennes gryma blogg iallafall, puss. // http://www.dinizhe.blogg.se  

till dig Klara... Inte finaste låten, men orden betyder efter allt du har gjort för mig. 

Av klara bieber - 16 april 2012 07:29

Hej alla fina <3 snart ska jag till skolan , haar inte saknat skolan så men jag har ju saknat kompisarna , fast vi börjar 9.10 fett skönt ! fast jag va inte så jättetrött idag... ska ju typ ha syslöjd idag , det är ju ganska kul iaf ... så ja :) aja jag ska väl fixa mig och åka till skolan snart , puss <3


Av klara bieber - 15 april 2012 21:32

 

 
Av klara bieber - 15 april 2012 16:44

haha ja , ibland har alla tråkigt

 haha  

Av klara bieber - 15 april 2012 14:38

http://www.youtube.com/watch?v=-8lWST4idkQ

Den här låten är inte bara en låt för mig , det är massa känslor inom mig när jag lyssnar på den , orsaken till det är att den här låten va min farfars favoritlåt och dom spelade den på hans begravning och jag älskar den



 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards