klarabieber

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av klara bieber - 12 februari 2012 19:06

Men jag har inte haft tid,men nu ska det bli som vanligt igen men idag åkte jag till mamma och då var lilla Astrid här<3 också var Vendela här också :) och nu är jag väldigt trött för vi gick ut med Saga och mamma och åkte pulka hahahahahha vi faila hela tiden och det var askul xd men npt mindre kul är att det är skola imorn och det innebär ingen sovmorgon -.- usch jag blir på så dåligt humör då och för er som tänker ''men lägg dig tidigare då'' men det spelar ingen roll om jag skulle lägga mig kl 19.00 jag skulle vara lika trött ändå...haha men jag börjar ju iallafall 10 över 9 imorn så får sova lite längre iallafall :D så det är ju lite skönt :) men ha det bra puss!

gammal webcam bild men den får duga<3 och imorn väntar även en ny header ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards