klarabieber

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av klara bieber - 15 februari 2012 20:45

Hejsan alla♥ Min dag började med att jag vaknade, åt frukost fixade mig och gick till skolan så var jag där sen gick jag hem och efter en stund kom Pelle och Astrid och så låg jag och gosade med Astrid i soffan för hon somnade på mig ^^ och sen har jag bara suttit vid datan ^^♥ hehe ^^ och ja♥ Och jag har träffat ''han'' idag åh ingen kan nånsin fatta hur mycket han betyder för mig!haha ja nog om ''kärleksprat'' ;) Men iallafall idag är jag väldigt trött,tröttare än vanligt faktiskt :o haha jag ska nog sova snart typ kl 21.00 eller nå för jag kommer somna snart xD haha jaja puss!

haha en söt bild på mig och bieber ^^♥ 

Av klara bieber - 15 februari 2012 07:24

Hejsan alla♥ snart ska jag gå till skolan och ni får se dagens outfit när jag kommer hem,puss

Btw vad tycker ni om den nya headern? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards