klarabieber

Alla inlägg under februari 2012

Av klara bieber - 6 februari 2012 15:28

Hej alla,det här inlägget kommer jag ägna åt min bästa vän Madelen<3Hon är verkligen den STARKASTE jag nånsin träffat...om ni inte känner henne så ska ni få veta att hon inte har det så bra just nu,hon har flyttat till fosterfamilj och det är väldigt jobbigt för henne just nu...hon har bevisat för mig att det ända som hjälper är att kämpa,man ska släppa ut tårarna om man behöver...hon har bevisat för mig att det går att må dåligt men fortfarande vara en helt underbar person fast man inte är glad,hon är en av två av dom bästa vännerna jag nånsin kommer att få!hon har verkligen ett hjärta av guld och varje gång jag har varit ledsen har hon varit den som alltid funnits där för mig och nu kommer jag göra detsamma för henne...göra allt för att få henne så glad som möjligt och Madde om du läser det här vill jag att du ska veta att du är helt otroligt underbar och det har jag tyckt sen dag ett!du är helt fantastisk och du ska veta det!du är en av dom mest UNDERBARASTE jag nånsin träffat och jag älskar dig mer än du nånsin kan tro gumman!min fina ängel<3

du kommer alltid att vara bäst!<3 kämpa på gumman jag vet att du kommer klara det! läs mer på hennes fina blogg :    http://maddebalic.blogg.se/ <3

Av klara bieber - 6 februari 2012 09:45

ja som ni kanske förstår är detta ett tidsinställt inlägg jag sitter antagligen på en tråkig lektion just nu...

Av klara bieber - 5 februari 2012 22:05

nej inlägget jag skrev var nyss men skulle skriva ett annat inlägg kl 19.07 och då klickade jag upp skapa ett inlägg då och skrev nu så det va därför xd

Av klara bieber - 5 februari 2012 19:07

Hej alla fina!jag ska snart sova för annars blir jag ett monster på morgonen :s<3 haha ingen morgonmänniska är som ett monster jag lovar xd usch blir så depp av att det är alla hjärtans dag snart och jag har ingen att dela den med :( min älskling är ju på turne :/ aja får väl sitta och titta på kärleksfilm helt ensam med choklad och massa godis då...tröstäta tills jag spricker nej jag skoja men får väl hoppas att jag går upp några kilo av allt godis för jag hatar att folk klagar på min vikt 24/7 för massa elaka kommentarer ibland när folk säger ''du är äckligt smal'' osv...det är lika jobbigt att vara för smal som att vara överviktig men aja...nog om det men ni får ha en god natt puss<3

 

Av klara bieber - 4 februari 2012 23:31

Ska nog sova nu är så himla trött för jag gick upp så tidigt imorse!godnatt fina små bloggläsare ^^<3

Bild jag gjorde på mig och Saga häromdan :)<3 ÄLSKAR min familj och mina kompisar så sjukt mycket dom är värd allt för mig<3  

Av klara bieber - 4 februari 2012 22:43

Nu har fina Keela en bloggtävling om att vinna en valfri sak från uffessakerochting.se va med du också <3

http://keela.se/ <3 läs även bloggen vardagligen som jag gör nr man väl börjar kan man inte sluta men du kommer inte ångra dig ;)<3


Av klara bieber - 4 februari 2012 20:00

Hej vi kom inte hem förrän nu ^^ vi skulle åka och hämta en bil nånstans långt bort ^^ och när vi kom fram så berättade dom att Pelle skulle inte köpa en bil utan en hundvalp :D dom hade 4st små sötnosar där och han hade bokat lilla Astrid åh hon är så SÖT!^^ jag blev så glad och när man kom dit hoppade alla små 8veckor gamla hundarna på en och när man satt sig ner satt dom sig i ens knä och slickade på en ^^ och dom blev avundsjuka på varandra när man gosade med en av dom thihi<3 så underbara ^^ och lila Astrid somnade i mitt knä ^^ aw! men här kommer lite bilder<3

    

 

den första bilden va bara på tre av valparna ;) men puss! 


Av klara bieber - 3 februari 2012 23:28

Jag ska sova nu <3 imorn ska jag upp halv nio :( herregud vi ska åka till nåt ställe 2 timmar bort ... usch men aja puss :*

 

Ovido - Quiz & Flashcards