klarabieber

Alla inlägg under februari 2012

Av klara bieber - 21 februari 2012 21:23


Ni vet sånna tider när man bara vill spola tillbaka tiden,det här är en sån sak...om du bara hade fått reda på det tidigare hade dom kunnat botat det men nu är du borta men inte i mitt hjärta för där kommer du alltid stanna...när jag är ledsen tänker jag alltid på dig för du gjorde mig alltid glad,nu gör det mig både glad och ledsen...jag är ledsen över att jag inte kan krama dig eller höra din rö...st som jag gjorde förr men jag är glad för att jag vet att du har det bra nu,men varför hände det just dig du förtjänade inte det här,nu ser jag på cancer med en helt annan syn och jag gråter kanske inte så att det syns men inombords gråter jag floder,jag vet att det inte var dit fel att du fick cancer men jag tycker bara att det är det värsta som kunde hända...du var bäst och du kommer alltid vara det,men det var den värsta dagen i mitt liv 19 augusti 2010 jag visste inte vart jag skulle ta vägen eller göra...jag vet att du finns här med mig och att du skyddar mig men jag kan inte sluta tänka på hur ont du hade jag saknar dig verkligen och jag är inte ensam om det vi älskar dig mer än nånsin farfar min alldeles egna ängel♥
Visst är han vacker?<3
Av klara bieber - 21 februari 2012 10:47

Ja,jag ska till doktorn kl 13.00 idag ÅÅÅÅÅÅH jag vill inte men jag måste för jag har blivit sjuk igen :( dumma rfljrkngerkj och jag ska göra massa prover :(((((((<///////////////3 aja puss hej då!<3

Av klara bieber - 20 februari 2012 14:17

Är med i en till fototävling i jättefina Maddes blogg! här är mitt bidrag

Bilden är tagen av mig och får inte kopieras utan mitt tillstånd,tack! Va med du också: http://mmmaddestyle.blogg.se/2012/february/fototavling.html puss!

Av klara bieber - 20 februari 2012 14:09

Japp jag är med i Linns fototävling och här är mitt bidrag!

  Bilden får inte kopieras utan mitt tillstånd! Va med du också : http://linnahlborg.blogg.se/2012/february/fototavling.html?_tmp=3ad9969da755f278c2f591bf0b71bb8870e148b5 puss!

Av klara bieber - 19 februari 2012 20:37

Det skulle inte vara helt fel att se ut som dom här två fina tjejerna.

  Hur fin får man bli?

 Söt som socker!

Ja som sagt vem vill inte se ut som dom här?<3 Det finns många andra fina också men så där är mitt drömutseende :) puss!  

Av klara bieber - 17 februari 2012 14:52

Japp men jag hinner slänga in ett inlägg först ;) jag var som vanligt i skolan sen kom jag hem för ett tag sen och nu har jag bara suttit vid datan ^^ men vi ska inte åka tåg för Pelle ska följa med och då skjutsar han oss :) men som sagt kommer jag inte kunna blogga på hela helgen och min facebook kommer ha typ 23243454655777händelser när jag kommer hem xD haha men iallfall hoppas ni får en bra helg och dag puss ^^<3

Bild på mig och Joker<3      

Av klara bieber - 16 februari 2012 19:50

Hej alla fina bloggläsare! Idag har jag bara gjort det gamla vanliga (skola osv) :p men jag ska iallafall till mormor och morfar imorn och där har dom ju som sagt inget internet...så kommer inte kunna blogga förns på söndag/måndag så ni vet...men jag kommer knäppa kort där så ni får vilka outfits jag hade på mig där ;) men nu ska jag läsa lite bloggar (fokis.se,kissies.se,dessies.se,maddebalic.blogg.s
e,inthespotlights.blogg.se osv) ^^ ha det bra alla små sötnosar,kram!

Söt bild på älskling? Svar:oh yes ^^  

Av klara bieber - 16 februari 2012 07:08

Hej alla♥ Jag ska snart till skolan :/ usch jag vill bara gå och lägga mig i sängen igen :(♥ Haha ja usch...Men hoppas ni får en bra dag puss :*

Hur underbar får man bli?

Ovido - Quiz & Flashcards