klarabieber

Alla inlägg under februari 2012

Av klara bieber - 3 februari 2012 15:54

Hej alla sötnosar<3 idag har jag mest gosat med min sockersöta lillasyster ^^<3 men just nu ligger hon och tittar på tv ^^ men idag mår jag mycket bättre men jag kommer inte riskera att bli sjuk igen så jag gick inte idag...skulle ju dock till doktorn idag men han är sjuk så det blev inget med det...men vi (mamma jag saga och pelle) ska äta på nån pizzeria ^^ jag vill inte ha nå mer snö :( jag blir sjukt trött på all kyla men visst är det fint ? ^^ men ha det bra eller nä ha det bäst<3

Webbkamerabild<3  

Av klara bieber - 1 februari 2012 22:19

ska gå och sova nu så jag blir frisk fortare...muhahaha jag får sova ut imorn också hur nice blir nt det?^^ 

  puss<3

Av klara bieber - 1 februari 2012 20:08

Jag är med i en tävling hos Hannah och Nathalie :) va med du också http://inthespotlights.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment <3

Av klara bieber - 1 februari 2012 14:42

Hej alla älsklingar<3 idag har jag bara legat med kudde och täcke i soffan och chillat och så har jag badat ^^ jag ska snart äta :p och sen göra läxor :/ men här kommer ''Dagens drömoutfit''

Jag älskar verkligen USA grejer om ni ser xd dom där kläderna+nån sotning skulle vara sjukt fint :D hihi ^^ puss hej då<3

    Bild tagen nyss,sorry för dålig kvalite men det är webbcam bild också är jag osminkad också xd


Ovido - Quiz & Flashcards