klarabieber

Alla inlägg under augusti 2011

Av klara bieber - 19 augusti 2011 17:14

hejhej alla cutisar idag har jag nt gjort så mycket men jag va nyss inne på fina kissies blogg <333 älska bloggen men iallafall där såg jag att hon hade en tävling om ett valfritt iphone skal från http://www.iphone4skal.com/index.php?cPath=39&osCsid=74af5dd1c98da592b21e53e9a4166d9f ja och jag valde det här skalet klicka på länken <3 http://www.iphone4skal.com/index.php?cPath=39&osCsid=74af5dd1c98da592b21e53e9a4166d9f och jag älskar det det skulle vara den enda chanel grej jag skulle ha om jag vann och jag har letat efter ett iphone skal till min iphone jättelänge men nu har jag hittat det här drömskalet och fattar ni vad coolt att vinna ett skal från en tävling i kissies<3 blogg den duktiga bloggerskan med flera tusen läsare om dan men det är väl nt så stor chans att man vinner det är ju så många som är med i tävlingen men skalet skulle verkligen pigga upp mig efter det här just nu jo förresten här är länken till kissies blogg: http://www.kissies.se/<3 men puss herrå//klara the bieber girl :)<33333333

Av klara bieber - 19 augusti 2011 09:57

hejj idag ska jag till stan och idag är det även en speciell dag för mig min älskade farfar dog för ett år sen i cancer :'( saknar han som fan asså :/ aja så jag kmr nog nt blogga så mkt idag pga det så ja är nt på så bra humör idag och ja puss hej då //klara ;( <3

  <3333333333

Av klara bieber - 18 augusti 2011 20:51

hejj alla bloggläsare just nu sitter jag och äter polkagris yummy^.^men iaf så har jag bytt design blev faktiskt ganska nöjd vad tkr ni kommentera :)... men jag har hållt  på med en hemlig grej ni ska få veta om sen när det är klart men jag blir ju mest glad av det men ni kan ju tycka det är kul med hemlisar hihi så ja men ni kmr få veta direkt när det är klart så kmr det är bild på det hemliga senare (när det är klart) :D älskar att vara lite smygsam och ha en liten hemlis hihi   men nu ska mamma sitta vid datorn och jag gosa med min hamster puss herrå //Klara ^.^<33333

Av klara bieber - 18 augusti 2011 20:51

hejj alla bloggläsare just nu sitter jag och äter polkagris yummy^.^men iaf så har jag bytt design blev faktiskt ganska nöjd vad tkr ni kommentera :)... men jag har hållt  på med en hemlig grej ni ska få veta om sen när det är klart men jag blir ju mest glad av det men ni kan ju tycka det är kul med hemlisar hihi så ja men ni kmr få veta direkt när det är klart så kmr det är bild på det hemliga senare (när det är klart) :D älskar att vara lite smygsam och ha en liten hemlis hihi   men nu ska mamma sitta vid datorn och jag gosa med min hamster puss herrå //Klara ^.^<33333

Av klara bieber - 18 augusti 2011 11:47

hejj alla cutisar   hihi men jag tänkte visa en kawaii sida som har jättesöta saker klicka bara på länken http://www.kawaiidesign.se/ ^.^ jag är mållös så söta saker jag började med att titta på diadem/hårband och jag blev kär i nästan alla direkt (a'' hihi , nu har jag nästan kollat igenom allt och jag vill ha det mesta x'D tror jag ska köpa nåt iaf :) hoppas bara jag kommer på vad ;) jag rekommenderar även den här sajten http://www.talkingclothes.se/se/accesoarer/har-accessoarer/ ;) det finns så mkt söta kawaii saker :D jag menar titta bara vilka underbara grejer det är ;* jaja men min dag har väl varit lugn hittils ska väl hitta på nåt snart haha det regnade nyss x'D iallafall hemma hos mig :P men jag har bara suttit inne och segat vid datan ^.^<3 och läst fokis blogg x'D och sånt men iaf så ska jag ta på mig min sköna koftgrejemoj x'D bilder kmr senare men jag ska nog dra nu puss herrå // Klara <333

 

Av klara bieber - 17 augusti 2011 12:26

hejj alla bloggläsare idag har jag nt gjort så mkt men dom här dagarna jag nt bloggat på har jag varit sjuk och haft ont i magen men srry för de,iaf snart börjar skolan    det är inge problem med själva skolan det är bara att man måste gå upp så tidigt på morgonen som jag nt riktigt gillar jag hatar det x'D men iaf så ska jag försöka att nt vara skitsur på morgonen (blir det när jag är trött) x'D men jag tänkte visa några snygga iphone skal jag vill ha :)

       

det där va bara 3av alla jagtyckte va snygga men puss herrå  

:D

Av klara bieber - 10 augusti 2011 15:57

hejj alla sötisar nu går det att skriva inlägg igen :D wihoo    hihi men nu har jag sminkat mig och så ska kke åka te affärn med pappa x'D men annars ska jag väl nt göra så mkt idag jag kommer göra om designen jag blev nt jätte nöjd med den här ^.^ men puss herrå //klara <3333

Av klara bieber - 9 augusti 2011 18:57

        

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards