klarabieber

Alla inlägg under september 2012

Av klara bieber - 29 september 2012 17:18

Hej alla bloggläsare , jag är ledsen att jag inte har uppdaterat , men jag har varit sjuk och min kattunge dog idag innan den ens hade flyttat till oss :( tro inte att jag struntar i det men jag ska åka och titta på en annan kattunge imorgon för jag vill verkligen ha en hur mycket jag än saknar helge! Jag hoppas ni förstår att jag inte har så stor blogglust just nu ,puss!

  Saknar dig älskling <3

Av klara bieber - 25 september 2012 15:41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av klara bieber - 25 september 2012 11:30

Hej alla sötnosar! Idag har jag JÄTTEONT i mina armar och känner mig hängig så jag blev hemma :(

Men jag tänkte iaf fråga om ni tycker jag ska göra en höstsminkning-video så jag ändå får nåt att göra nu när jag nt mår bra?

Ni får kommentera vad ni tycker , puss! :*

 

Av klara bieber - 24 september 2012 22:53

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av klara bieber - 24 september 2012 22:11

♥♥♥JUSTIN DREW BIEBER ♥♥♥

 

   

 

     

 

  


Av klara bieber - 24 september 2012 21:52

Hej alla sötnosar♥ Just nu sitter jag och tittar på underbart är kort , dom verkar vara så snälla !

Men tidigare somnade jag i typ 4 timmar , skönt men ändå jobbigt för jag känner mig inte så pigg och den ena armen gör ont men den andra väldigt ont :/ så vi får se om det blir värre eller bättre ...

Men iallafall så sitter jag och chattar med Diana just nu , älskar henne SJUKT obeskrivligt mycket!

Men ha det bäst , puss♥

VÄRLDENS BÄSTA ♥♥♥♥

Av klara bieber - 24 september 2012 15:27

Hej alla sötnosar! Idag har väl det gått bra , förutom att jag verkligen har varit SUPERNERVÖS inför sprutorna !

Jag blev jätteledsen , mest för att sprutorna såg väldigt läskiga ut med lång nål och allt , men det gick bra iallafall , även fast jag var ledsen! Jag överlevde iaf ;) just nu sitter jag och äter McDonaldsmat för jag inte åt nåt i skolan , och det var väl tur det för min kompis storesyrra hade hittat en larv i maten :o euuuuuuuuuw! haha sjukt äckligt! men nu ska jag väl bara vila armen och titta på en bra film , puss! :*

  såhär har jag på båda armarna, inte så skönt!

Av klara bieber - 24 september 2012 07:28

Hej alla sötnosar!♥ Just nu sitter jag här i soffan , jag vaknade typ 7 ...idag är det INTE en bra dag iaf för jag ska ta två sprutor i skolan . FYFAAAAAAN! Ni kommer aldrig förstå hur rädd jag är , sprutor och blod är seriöst det värsta som finns , nålar i ens hud , förlåt om jag skrämmer upp er men ja , jag är verkligen rädd, äcklad , nervös och allt!

Jag sminkade mig inte ens idag för jag kommer börja grina SÅHIMLAMYCKET , jag skrek förra gången :'( jag har alltid varit rädd för nålar , uschhhhhhh! och jag drömde mardrömmar om sprutor för någon dag sen och det gjorde inte saken bättre :( nej , jag pallar inte sprutorna :((((((((((

  tjaaaaaa ;)

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards