klarabieber

Alla inlägg den 22 december 2011

Av klara bieber - 22 december 2011 17:04

hehe rubriken är sann jag SKA/MÅSTE HA EN FRANSK BULLDOG!  hehe men vi var iallafall med när dom klippte Alex klor ^^ medans mamma köpte två julklappar till mig :D en från the body shop och en från åhlens ;) jag vet nog vad det är :) men då fick hon en gratis sminkning :D så jag ska få den men kan man få den om man är under 18år snälla svara i kommentar om ni vet blir jättetacksam då :D men jag kom nyss hem från dedär det fanns en jättesöt vit guldhamster FAST MIN ÄR BÄST OCH SÖTAST!;) men ja ni får  ha det bra jag ska snart baka satt pusspuss ;*

Söta Alex han är 14år ;o

jag och alex (sorry för dålig bildkvalite men det är en webbkamerabild) :p

det här fick mamma och jag fick det av henne ^^

Mina naglar :)

!!!!ge mig----->    <----ge mig!!!!!

 

Av klara bieber - 22 december 2011 14:59

Hejsan alla fina bloggläsare idag har jag gjort mina naglar det blev polkagrisnaglar jag ska ha dom på julafton men det är bara två dagar kvar WIIIIIIIIE :D men det här får bli ett snabbt inlägg för jag ska följa med och klippa Alex klor (det är mammas kompis hund om ni undra) xD så ja ha det bra hej då :*


Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards