klarabieber

Alla inlägg under december 2011

Av klara bieber - 20 december 2011 19:27

Hejsan alla fina läsare ^^ idag var jag och mamma på stan och köpte lite julklappar igen ;) men vi hade ju även skolavslutning idag så vi är lediga i 2 och en halv vecka :D men jag kan ju tyvär inte skriva vad vi köpte :/ får göra det efter jul :p men hade fått en gullig kommentar så tack :) men har typ inge att skriva så puss :*

 

Av klara bieber - 19 december 2011 18:45

bonjour ā tous<3 idag var jag på stan med mamma och saga ^^ jag och mamma köpte en grej till saga så hon fick gå till ett annat ställe ;) men så visade jag lite saker jag önskade mig en grej av dom var Body butter från the body shop ^^ men sen åt vi mcdonalds :P men jag ska nog vila nu för jag är jättejättetrött men imorn är det julavslutning så vi slutar kl 13.00 så det är ju skönt iaf ;) men ha det bra puss<3men gå in på deras hemsida om ni vill veta mer ni hittar butikerna på stan och sånt lite överallt :http://www.thebodyshop.se/web/kroppochbad/body_butter_duo-02029.aspx :* det är 5dagar kvar till jul nu :D gissa om jag längtar ;)

 


Av klara bieber - 18 december 2011 18:01

Hej alla fina bloggläsare :) idag åkte jag till mamma!men annars har jag bara chillat och så har jag gjort en julklapp till mormor gud vad skönt att ha allt klart!fast på tisdag ska jag och mamma och saga till stan och handla lite mer julklappar ^^ men vi har även lagt allt under granen fast det är inte klart än men ändå ;) men jag har badat osånt nu men det kommer komma mer bilder när jag får min kamera ''om'' ;) men måste gå nu herrå :*

 

Av klara bieber - 17 december 2011 23:50

Hej ville bara säga att jag har gjort en ny design igen (som ni kanske ser)<3 jag vet att jag byter ofta men har tagit lite julkort nu så jag valde en av dom :) men ja vad tycker ni?<3

Kommentera!

(BILDBOMB)

      

   

 


Av klara bieber - 17 december 2011 15:26

Hej jag tänkte ägna det här inlägget om Kissie!Varför ska alla klanka ner på henne?Jag menar hon är en vanlig människa med känslor,och hon är verkligen inte ful på nåt vis!Visst hon har opererat sig två gånger men det är hennes val?Bara för det är hon ingen dålig människa?Folk har valt att läsa hennes blogg av en orsak:att dom tycker den är bra!Hon kanske inte är världens bästa förebild för alla unga tjejer ang kroppen?Men so what alla väljer hur dom ser ut hon har sin egen stil och det är det som gör henne speciell(på ett bra vis) så jag tycker hon inte är värd allt skit som skrivs om henne för hon är verkligen världens bästa bloggerska!Så go Kissie ;)<3

  Finast i hela världen<3

Om ni läser kissies blogg har ni sett hennes söta chiuaua Chloé åh hon är så söt<3

   Heltmakalöstunderbart gullig :*

 

Av klara bieber - 14 december 2011 23:30

Japp thats right jag är med i en tävling och tävlar om ett skal till min telefon jag vill vinna det här!http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=1091 och tävlingen hittar ni här:http://nittiofemman.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html

Jag vill vinna för att jag har länge velat haft ett iphoneskal men har inte fått det hitills och jg behöver ett nytt för mitt som jag har nu börjar bli smutsigt så hoppas jag vinner!:)

 


 
Av klara bieber - 14 december 2011 21:40

hejsan alla fina...är typ sjuk så ah men gud vad glad jag blir av alla fina kommentarer jag får så TACK! men idag bytte jag ju design tröttnade på den andra ;) men jaja har gjort naglarna för ett tag sen men ha det bra puss!<3

mina naglar vad tycks?^^

  Naw ^^

En bild säger mer än 1000ord...

    

Av klara bieber - 14 december 2011 14:41

Hej alla jag tänkte bara berätta om var jag får insperation ifrån tex till mina naglar :) så jag tänkte berätta varifrån :) jag fr min insperation från weheartit.com det finns jättemycket grejer där :) men jag ska göra mina naglar snart hade jag tänkt så puss ps sorry för dålig uppdatering :/

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards