klarabieber

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Sluta hata Kissie!

Av klara bieber - 17 december 2011 15:26

Hej jag tänkte ägna det här inlägget om Kissie!Varför ska alla klanka ner på henne?Jag menar hon är en vanlig människa med känslor,och hon är verkligen inte ful på nåt vis!Visst hon har opererat sig två gånger men det är hennes val?Bara för det är hon ingen dålig människa?Folk har valt att läsa hennes blogg av en orsak:att dom tycker den är bra!Hon kanske inte är världens bästa förebild för alla unga tjejer ang kroppen?Men so what alla väljer hur dom ser ut hon har sin egen stil och det är det som gör henne speciell(på ett bra vis) så jag tycker hon inte är värd allt skit som skrivs om henne för hon är verkligen världens bästa bloggerska!Så go Kissie ;)<3

  Finast i hela världen<3

Om ni läser kissies blogg har ni sett hennes söta chiuaua Chloé åh hon är så söt<3

   Heltmakalöstunderbart gullig :*

 

 
 
Irma

Irma

17 december 2011 18:48

Tycker inte att hon är okej alls på något vis. Hon säger till folk att om man är tjock är man ful, och det är ju inte alls sant.

http://amrim.blogg.se

klara bieber

17 december 2011 23:35

Okej ja alla har ju en egeen åsikt men liksom vad är det för skillnad att du säger att hon inte är okej som om hon säger att andra inte är det inte för att va elak eller så...och jag vet att hon och dessie har bråkat men vem vet om liksom det är liksom bara kissie jag har verkligen inget emot dessie men jag tror att båda har sagt grejer som dom kanske ångrar...

 
Ingen bild

just sayin' okok?

20 december 2011 19:11

chihuahua

klara bieber

20 december 2011 19:27

Haha man kan nt stava rätt på allt men jaja ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara bieber - 9 december 2012 21:25


Nu har jag bytt till blogg.se och ni som följde mig här får gärna följa mig i min nya blogg! http://klarabieber.blogg.se/ http://klarabieber.blogg.se/ http://klarabieber.blogg.se/ http://klarabieber.blogg.se/     ...

Av klara bieber - 12 november 2012 17:41

Hej alla söta bloggläsare   Just nu så sitter jag i soffan och äter glass och myser med Lakritz och har på mig mina jättegosiga tofflor jag köpte häromdagen, haha sötaste och knäppaste katten, han ser fett sugen ut på min glass och på natten hoppar...

Av klara bieber - 5 november 2012 22:42


  Diana Eriksson   Världens bästa! Ända sen vi lärde känna varandra har du funnits här för mig, vad jag än varit ledsen över. Och du förstår alltid så bra, och därför är du en av dom första personerna som får veta om jag är ledsen över nånting....

Av klara bieber - 4 november 2012 15:40


1. Jag tvättar alltid mina händer i kallt vatten för jag tycker det känns fräschare. 2. Jag har ÄLSKAT Justin Bieber sen slutet av 2008. 3. Jag älskar Pretty little liars och jag har sett alla säsonger. 4. Jag HATAR när någon tittar på mig när ...

Av klara bieber - 30 oktober 2012 10:34


Hej alla underbara läsare   Förlåt verkligen för dålig uppdatering men jag har mycket att göra på lite tid. Och nu när det är lov vill jag helst vara med min familj och mysa. Men förra veckan tränade jag från jag kom hem från skolan tills jag g...

Ovido - Quiz & Flashcards