klarabieber

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av klara bieber - 7 oktober 2011 21:02

hejhej alla sötnosar idag har grinat hela jävla sär dagen min kaninbebis har dött :'''''''( JÄVLA PISS ! men iaf det började så här jag gick ut och så va hennes mamma och syskon i buren men inte sunny och hon kommer när jag ropar på henne så jag tittade i deras låda som dom har i buren och hon va inte där heller så jag sprang in till pappa och skrek pappa sunny är inte i buren! och då sa han jag vet klara!och då frågade jag har hon dött för jag hörde det på hans röst och då sa ja ledsen klara ! och jag ramlade ihop i hallen och grinade floder jag vägrade säga nåt jag bara låg där och grinade och då kom pappa tog mig i famnen och bärde mig till soffan jag har ungefär grinat sen dess och sen åkte vi till zoo och tittade på andra kaniner för jag ska få en ny men vi hittade ingen och jag har ont i huvudet har feber och kan nästan inte andas !JÄVLA SKIT! säger jag bara fyfan vilken dag hon dog för hon va så liten och hon åt tyyp inte :'( och jag har skrikit flera gånger att det kan inte vara sant men det är det :''''''''( FUCK !!!!!!! åååååååååååååååååååååh FML!!!!!!!!!!så då vet ni vad jag gjort idag :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''( hej då <3

  hej då älskling du kommer alltid vara min lilla bebis och min ängel <3

 <-----och inte nog med det såg jag ut sådär på skolfotot med klassen FY FAN säger jag bara EUW   INTE DEN BÄSTA DAN DIREKT -.-'

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards