klarabieber

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av klara bieber - 27 oktober 2011 19:22

har du nån gång känt att du verkligen älskar nån som inte brytt sig ett skit om det?det har jag,det kändes som om jag föll och var för ledsen för att resa mig upp igen men jag samlade ihop all styrka jag hade kvar reste mig upp behandlade dig som du hade behandlat mig,och än idag är jag glad över att du gjorde mig ledsen för om du inte hade gjort det skulle jag inte fattta att jag är värd bättre än dig som sprang runt snackade skit om mig bakom min rygg du svek mig två gånger men jag blev ledsen som om du hade sårat mig hundra gånger,det va länge sen jag hade känt äkta lycka jag hade omgett mig av människor som fick mig att klara av sorgen jag vet att om jag inte hade varit stark och trott på mig själv skulle jag inte veta det jag vet idag och det jag vet idag är att du verkligen inte ska få mig nån gång mer,jag ångrar fortfarande att jag slösade så mkt tid på dig och du var absolut inte värd det!


Av klara bieber - 27 oktober 2011 16:31

nejnejnejnej kan nt gå in på kissies blogg FAAAN :OOO

Av klara bieber - 27 oktober 2011 16:00

 

          

  fin frisyr och hårfärg

 

 

 

 

 

 

 

 

Av klara bieber - 27 oktober 2011 14:23

hejhej nyss bytte jag tillbaka min design jag hade förr jag har den bara för tillfället för nästa vecka ska jag fixa med en ny design ;) men iaf mormor kom imorse och just nu lagar hon mat !YUMMY! mormor gör den godaste maten :D men jag mår fortfarande asdåligt men ha det bra PUSS!

  haha i måndags när jag hade tråkigt provade jag hur jag skulle se ut på halloween :P

 

Av klara bieber - 27 oktober 2011 11:07

hejsan alla sötnosar idag har jag feber hosta nyser täppt i näsan ont i halsen osv :( så är hemma :( men idag kommer mormor och stannar till lördag!:D och jag har fått en till tremänning :D så sööt! men ska lägga mig i soffan och titta på flm pussen :*

  bild på bebisen :)<3

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards