klarabieber

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av klara bieber - 8 oktober 2011 19:47

hejj alla sötnosar just nu sitter jag här och lyssnar på min lillasyster när hon sitter och sjunger fest hos mange haha SÖTT! :)<3 men jag har iaf sett en kanin på blocket vi ska åka och titta på och se om jag vill ha den så får jag den ;)<3 den heter Joke Face jättegullig hane på cirka 1år :) han får jättesöta ungar om han blir pappa :) och ja hans ungar är till salu men dom har inte växt till sig än om du vill veta mer gå in på http://snoflinganskaniner.weebly.com/ jättesöta kaniner till salu det finns även en hane till som heter Proximas Vincent han är också jättegullig och är cirka 6månader men som sagt jag blev kär i Joke Face :) men puss hej då <3

 sötnosen Joke Face <3  

bild från idag :)<3  

Av klara bieber - 8 oktober 2011 15:18

 
Av klara bieber - 8 oktober 2011 14:47

jo angående bilderna som vi knäppte kmr sen för det går inte att ladda upp dom nu :/ men puss !

  den här bilden gick att ladda upp :*

Av klara bieber - 8 oktober 2011 12:14

hejhej idag är jag inte lika ledsen klart det gör ju fortfarande ont men jag gråter inte och sånt men iaf så vaknade jag kl 12.00 och så har jag bara fixat mig och suttit vid datan ett litet tag :) men mina ögon svider fortfarande :/ men iaf annars mår jag väl sådär för det va ju inte en trevlig dag igår :/ men iaf nu ska jag dega lite på facebook <3 och snart ska jag ta kort med min kusin lägger upp dom sen PUSSPUSS//klara <3333

  mina ögon är fortfarande fuckade sen igår <3

  såhär såg jag ut igår om inte ännu värre :S

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards