klarabieber

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av klara bieber - 13 oktober 2011 19:57

hejhej vad lång den här dagen har vart känns det som   men jaja iaf jag va i skolan sen fritidsklubben till kl 16.00   sen va linnéa p hemma hos mig   Love You Gumman  men annars har jag nt gjort så mycket mer  bara tyyp varit i skolan och haft tröök  men guud vad skönt det va att borsta tänderna imorse (fick nt igår för grejset jag fick hos tandläkarn nt skulle gå bort) och i skolan tänkte jag såhär : SHHIIITTT jag vill borsta tänderna nu!  och det va torskburgare idag på lunchen så jag fick jätteäcklig andedräkt   sen hade vi diktamen-läxa om tyyp havet -.-' det här är lärarn   och här är eleverna  haha nerå!men imorn drar jag till mormor så kke nt kan blogga nå mer på hela helgen dom har ju nt internet där men jag får stå ut puss!  

  Jag och bebis  

  mitt skolfoto runt fejs jag vet(har nt så runt i verkligeheten)  

  gammal bild på mig och linnéa  

ni fick tre bilder för kommer ju nt kunna lägga in i helgen  

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards