klarabieber

Alla inlägg den 17 oktober 2011

...

Av klara bieber - 17 oktober 2011 15:56

hejhej alla sötnosar andledningen att jag nt orkat med så mkt idag är att jag har skitont i magen och den andra andledningen är att min faster och kusin krockade med en älg idag och åkte till sjukhus...läs mer här: http://gd.se/nyheter/blaljus/1.4008995-tva-till-sjukhus-efter-viltolycka och jag fick reda på det på morgonen och om ni inte vet så bor dom bredvid mig också och min andra kusin carro var ju såklart ledsen för det va ju hennes brorsa och mamma det hände så jag gick över och tröstade henne för hon var ensam hemma och hon var hemma från skolan för hon är skitförkyld men ändå...min faster fick sy vid ögonbrynen och vid pannan ca 50 stygn och är svullen i ansiktet!men min kusin gjorde inte illa sig alls...dom fick komma hem idag och vi har redan gått dit och gett dom blommor...så dom får krya på sig!  men ni får ha det bra puss!

bilen med öppet bagage är deras bil där framme är den helt mosad dom fick klippa loss henne...  

;*

Av klara bieber - 17 oktober 2011 12:49

hejsan alla sötnosar idag är jag hemma har asont i magen helgen var bra men asså jag orkar nt blogga pussen!

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards