klarabieber

Alla inlägg under oktober 2011

Av klara bieber - 1 oktober 2011 18:18

hejhej alla sötnosar förlåt att jag inte bloggade igår men iaf i torsdags var jag som sagt på stan och köpte ett par jeans och två par linnen ett linne var rött och vitt randigt och det andra helvitt och jeansen är sånna här som är höga i midjan det finns på cubus :) men imorn kommer min sötnos madelen balic hem :D<3 har saknat dig så mycket gumman <3 men orsaken till att jag inte bloggat är i torsdags hade jag inte tid med ett till inlägg och igår hade jag gått 1,5mil och va helt slut jag somnade nästan i soffan ;) men om några år ska jag kanske få hund troligast :D och jag ska läsa lite om hundar på wikipedia och sånt så jag vet mycket när det väl är dags :)<3 men annars ska jag titta på fångarna på fortet ikväll :) och lite sånna saker<3 men jag vet inte vilken hund jag ska välja men jag tror det blir en sån här

  En fransk bulldog <3

men vi får ses hej då <3

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards