klarabieber

Alla inlägg under oktober 2011

Av klara bieber - 6 oktober 2011 11:47

hejsan alla söta bloggläsare har ni sett att jag har ny header gillar ni den?den är bara tillfällig tills jag och min kusin knäpper nya kort (jag ska fråga henne senare idag) jag älskar att vara med på ''modellbilder'' och om ni vet nån som tar fina kort och inte tar betalt kan ni väl kommentera? :) för när jag blir stor vill jag bli modell elr sångerska elr vad sägs om både och!jag ser så många av mina kompisar som får så fina kort och åker till modellstudio och allt! och jag vill också få så fina kort :( jag kan lägga in bilder sen när jag och min kusin tar bilder så kan ni titta om ni är intresserad om att ha mig som modell nån gång :) men pusspuss//klara<3333

Av klara bieber - 4 oktober 2011 22:33

hejhej alla sötnosar just nu sitter jag och segar vid facebook och lite sånt jag tänkte byta blogg och försöka blogga där men jag gillar den här bloggen och kommer fortsätta blogga på den här :)<3 men jag ville bara säga det pussen

 

Av klara bieber - 2 oktober 2011 20:36

 
Av klara bieber - 2 oktober 2011 20:33

såhär ser naglarna ut nu dom ser bättre ut irl så ni vet ;)

  (igga mig ser ut som ett monster)<3

Av klara bieber - 2 oktober 2011 19:42

hejhej alla sweetysar nu ska jag göra naglarna har lånat min kusins nagel-kit så jaja pusspuss (resultat kommer sen) <3

Av klara bieber - 2 oktober 2011 18:28

hejhej alla sötnosar idag har jag fett ont i huvudet :( men iaf jag har tyyp vilat hela dagen tror jag har feber igen FML ! -.-' jag har spekat sims i typ en halvtimme också och lite sånna saker men annars har jag nt gjort så mkt ska nog fortsätta vila men puss puss <3

 

Av klara bieber - 1 oktober 2011 22:04

hejhej alla sötnosar jag ska snart gå ooch lägga mig fett trött vaknade typ 10 i 8 imorse jag bah WTF!?! aja men nattihnattih

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards