klarabieber

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av klara bieber - 16 januari 2012 21:14

Hejhej alla fina!idag har jag bara vilat och just nu tittar jag på ''Mammor och minimodeller'' vissa verkar ju vara helt fail asså inte för att vara taskig men vissa var verkligen inte söta också var det nån helt knäpp mamma som bah  du kan ju det här asså blablabla så ungen sprang och börja grina :s men en av dom verkar ju har nåt innanför pannbenet iaf! jo för idag har det hänt en jättekul grej det är såhär att mammas kille har fixat så jag får sjunga i sånstudio! jag älskar verkligen att sjunga! men aja här kommer lite bilder från idag!

jag och min älskade kudde!^^

bilden är ju redigerad men så här ser jag ut utan smink och jag vet att jag inte är perfekt men jag är faktiskt ganska nöjd med mitt utseende och jag är inte rädd för att visa mig utan smink heller ;)

Gissa om jag är avis på min syrra att hon har köpt den här :( ska tjata på henne om att få flaskan när skummet är slut :p för jag ÄLSKAR söta flaskor och den här påminner mig faktiskt lite om Avrils parfym ^^

   Mysigt att vila i soffan ;)

Ha det bra! 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards