klarabieber

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av klara bieber - 7 januari 2012 12:30

  jag åker och shoppar det kommer såklart bilder sen!men jag tänkte köpa en ögonbrynspenna och lite kläder men jag ska snart dra så hinner inte blogga puss!


Av klara bieber - 7 januari 2012 00:14

Hej alla sorry för dålig uppdatering!men sanna sov hos mig och igår var jag för lat för att blogga!men igår satt jag vid datan typ hela dagen...men på kvällen åkte jag och pelle och köpte pizza och då råkade en farbror kliva på min fot men jag kände inget men han bara förlåt så mycket!och jag bah det är lugnt...sen när han gick fick jag 40kronor av han hihi!men idag har jag inte gjort så mycket heller läst bloggar och sånt!men vet ni?på badhuset vågade jag hoppa från den högsta trampolinen...och jag som är jätte höjdrädd!men jag vågade inte klättra ner så jag bah okej då så jag hoppade!men imorn ska jag åka med min kusin och faster och shoppa igen så jag bloggar när jag kommer hem då ha det bra alla bloggläsare!

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards