klarabieber

Alla inlägg under januari 2012

Av klara bieber - 14 januari 2012 12:15

Hejhej alla bloggläsare!idag känner jag mig sämre än igår för jag fryser jättemycket och är snuvig och har ont i halsen :( fy för förkylningar!men jag får väl vila hela dagen i guess!joo förresten det här om teckningarna som jag ritar så är det såhär att jag ritar mest av kändisar och folk jag tycker om väldigt mycket!men jag sitter iaf just nu hos farmor (hon bor bredvid oss xd) så när jag kommer hem bloggar jag mer puss!

 

Av klara bieber - 13 januari 2012 22:59

Hej alla sötnosar!...idag var jag ju i skolan (som vanligt) men ah känner mig lite ''sjuk'' på nåt vis idag svårt att förklara så när jag kom hem har jag legat i soffan med täcke och kudde och titta på disney det var sjukt längesen jag gjorde det och jag bryr mig inte om ni tycker det är töntigt jag tycker det är mysigt ^^ så ah det har jag gjort idag typ :p haha men ja sån är jag ;) haha men ha det bra puss!

<---loveubebe<3  

Av klara bieber - 12 januari 2012 20:49

har målat naglarna kanske inte det bästa jag gjort men det vart väl okej!

vad tycks?;)  

Av klara bieber - 12 januari 2012 19:27

Hello babys!...idag var jag iskolan kunde dock inte vara med på jumpan p.g.a att Saga råkade göra illa min fot igår :/ men aja resten av dagen var okej fast slutet var lite jobbigt för vi pratade om blod och sånt tycker jag är jättejobbigt för jag tycker det är jätteäckligt och det har jag gjort sen jag var jätteliten och alla i min klass(nästan) håller på och skämtar om min fobi och det är jättejobbigt jag började gråta t.o.m för asså det är sjukt jobbigt!...men ja imorn är det fredag (om ni inte visste det) men förlåt för dåligt med bilder ska bli bättre med det lovar!ha det bra alla bästa bloggläsare puss!(ni får nöja er med några bilder nu)<3Justin Bieber bild-bomb :D

           

   

 

 

 



    




Av klara bieber - 11 januari 2012 20:49

Hejsan alla bloggläsare!Idag var jag i skolan och sånt...och nyss ''stukade'' jag typ foten min syster knuffade mig så jag ramla på golvet xd men ah imorn är det jumpa så vi får se hur det blir med det!men har typ inget att skriva så ha det bra!


Av klara bieber - 10 januari 2012 07:13

Åh herregud vad trött jag är :s jag känner mig som en levande död ska snart dra till skolan och kke va med vendela efter så vi får se om jag bloggar men ni får ha det bra!<3

Av klara bieber - 9 januari 2012 07:08

hejsan alla jag hann blogga lite innan jag åker till skolan!...fick sova till kl 8 men asså jag kunde inte :o men idag skutar jag typ 15.10 och caroline min fina kusin fyller 15idag så grattis <3 men pussen :*

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards