klarabieber

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av klara bieber - 23 oktober 2012 20:10

Hej alla bloggläsare   

Först vill jag säga förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varit sjuk, varit med Sanna osv... och när jag kommer hem efter skolan tränar jag hemma och jag gör det typ tills jag lägger mig och jag blir jättetrött så jag har inte orkat blogga , men som sagt har jag fullt upp!

Men iaf så såg jag att Alexandra (Kissie) hade gjort ''bröstcancerfonden märket'' på sina naglar och jag tyckte det var jättefint så jag gjorde ungefär likadant!

Idag efter skolan var jag med Linnea iallafall , vi var hemma hos henne och sånt där...

Haha men iaf så inatt drömde jag om Nicholas Montazami som är Maria Montazamis son , haha vet inte varför men han är sjuuuukt söt iaf! ;)

Men idag så tränade jag lite , typ tjugo minuter på en träningsgrejsemojs och sen lite olika övningar eller vad man ska kalla det xD

Men i Lördags så tog jag hål i mitt ena öra för det hade växt igen , haha igen ... och nästa vecka ska jag troligen göra dipdye eller bleka topparna! :)

Men då vet ni varför det har blivit dålig uppdatering och kanske blir det igen!

Nu ska jag göra läxor , ha det bäst alla bloggläsare! 

 


Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards