klarabieber

Alla inlägg den 4 november 2011

Av klara bieber - 4 november 2011 23:39

hade tänkt att ha en frågestund här på bloggen där ni får fråga vad ni vill så passa på den avslutas den 11 så fråga på bara!

 

Av klara bieber - 4 november 2011 23:31

hejhej alla sötnosar idag har det varit en bra dag för mig!

1.har chattat med ''han''<333

2.blev sams med en kompis jag ''bråkade'' med igår<3

3.imorn ska pappa beställa ett nytt iphoneskal till mig<3

4.jag och sanna bestämde att vi ska vara med varandra imorn<3

ja som ni ser har det varit en bra dag!

det har hänt några dåliga saker också!

1.har fortfarande ont i revbenet :(

2.saknar ''han'' :(

3.facebook har dampat sönder för mig idag :(

4.hade ont i magen tidigare idag :(

men jag överlevde men ha det bra puss!

 

Av klara bieber - 4 november 2011 12:39

hejsan svejsan jag vaknade 12 tyyp och har chattat med petter fixat mig och sånt men vill ni veta en sak:Jag är verkligen jättekär och det är nt han jag sa förr hatar han nu!men iaf jag ska nog dra men puss!

vem kan de va?<3

hatar dig!!!!!

förresten chekka in maddes blogg http://absolutmaddii.blogg.se/ sprid läs kommentera ni måste bara älska bloggen!

ps.i love you!

 

<3

Av klara bieber - 4 november 2011 00:08

moshi moshi!det här är min dag o några meningar!

sanna kunde inte vara med mig så var bara hemma!

blev arg på en person!

läst kissie foki egoina!

suttit vid datan!

drog ut en tand jag haft som tryckt i munnen på mig i 1år!

läst isabell adrians blogg nyss!

det va min dag vet nt förresten att isabel adrian är gravid igen hon ska få barnet i april nästa år längtar efter att se vad det blir om ni inte tror mig gå in på hennes blogg och läs själva:http://isabeladrian.chic.se/

ha det bra puss!

hur söta är inte dom här?<3

bild tagen av mig<3ganska nöjd faktiskt hihi ^.^

       


Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards