klarabieber

Alla inlägg den 27 november 2011

Av klara bieber - 27 november 2011 22:39

hejj tänkte bara visa fondationen ;) ca 139kr på lindex (iaf när jag köpte den det är rea) ;)

(bild tagen från google)

Av klara bieber - 27 november 2011 21:31

hejhej alla söta bloggläsare :) idag har jag åkt till pappa och vi svängde förbi stan och köpte en fondation till mig :D den är jättebra och täcker verkligen jag har fräknar och tycker verkligen inte det passar på mig vissa är jättesöta och fina i det men inte jag så,den täcker även mörka ringar ;) jag har den ljusaste för att jag är ganska blek så ja xD men iallafall så har jag inte gjort så myckt mer idag bara vart hemma och vilat jag är jättetrött idag :/ men ha det bra puss!

jag tyckte bilden blev ganska cool ^^  

 

Av klara bieber - 27 november 2011 10:09

Hejj alla sötnosar jag vaknade för ett tag ^^ och idag äre första advent :) men det regnar :( men idag/ikväll avslutas tävlingen om ett presentkort på hundra kronor man kan handla för på pieceofheaven som jag är med i :) hoppas jag vinner så jag kan köpa nåt fint åt mamma :) men jaja iallafall vi tittade ju på klänningar till jul igår och jag valde en jättefin :) men jag vill utomlands :'( vet ni förresten att pappas kusin bor i dubai?^^ LYX! hihi jag har kommit på en jättebra grej att önska mig i julklapp ETT JUSTIN BIEBER SKAL till min iphone :D men ha det bra puss!

bild jag knäppte och redigerade igår ^^

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards